Php => Musik (Media Player eller iTunes)
Fra : Yasser

Dato : 13-08-06 22:39

Pænt Godaften til alle jer der ude og dem som læser dette!
- Hmm tænkt på, da jeg så en asp script til sidst lyttet media
fil om det er i media player eller itunes kunne jeg virkelig
tænke mig at vide om sådan et findes i php?
Hvis ja, er der nogle som kan smide en lille look/hjemlavet fil
sådan så vi kan se, eller også vise/forklare hvor'n man evt. gør?

- Det kunne være en smule fedt hvis man også kunne med php =D

Mvh. Yasser ;D

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Troels

Dato : 13-08-06 22:41

> [...]
> sådan så vi kan se, eller også vise/forklare hvor'n man evt. gør?
>
> - Det kunne være en smule fedt hvis man også kunne med php =D

Arto.dk har et system lignende, der skal man bare bruge et stykke software
på computeren, der så sender det ind til deres database.

Kunne forestille mig der skal en brugergrænseflade imellem, idet PHP og ASP
vel ikke kan få direkte adgang til klientens systemhukommelse.

// Troels

Fra : Yasser

Dato : 13-08-06 22:45

Jeeeps, der har jeg faktisk også set det!
MEEN, tror at jeg så et spansk side igår, hvori man kunne se sin egen sidste
lyttet musik i media player... også i et andet div. admins sidste lyttet
musik!?

- Altså bare det med admins sidste lyttet musik er nok til mig hvis du evt.
kender et? ;D