Hvor bliv det af??
Fra : Lars Grau

Dato : 09-08-06 20:30

Hej Ng

Jeg sidder og prøver at lære php, og jeg har da ogaså fundet ud af en hel
del men, jeg har et lille problem. Det er en gæstebog jeg leger med meget
simpel med et godt sted og starte.den ligger her
http://www.famgrau.dk/medlemmer/laes.php
Mit problem er man kan godt indtaste data i navn, email og besked, og man
kan også godt sende det, men når man så vender tilbage til laes.php så
mangler de data man har tastet ind, man kan godt se der er blevet lavet et
indlæg, men data mangler. Hvis jeg så går ind i phpmyadmin ved b-one kan jeg
se at der er tastet data ind, men felterne er tomme, nogen gode forslag???

Hvis i skal bruge så sig til

PÅ for hånd tak

/Lars

Fra : Troels

Dato : 10-08-06 16:37

> [...]
> indlæg, men data mangler. Hvis jeg så går ind i phpmyadmin ved b-one kan
> jeg se at der er tastet data ind, men felterne er tomme, nogen gode

Hedder dine inputboxes på laes-siden noget "brugbart", og sørger du for at
hente data ind fra dem på siden, der skal skrive til databasen?

Hvis ikke du henter data fra din form med f.eks. $_POST, har du jo ingen
data at skrive til databasen.

// Troels