PHP, Linux og Access
Fra : Kasper Johansen

Dato : 02-08-06 21:25

Hej gruppe.

Jeg forsøger at lave et database-program i PHP-GTK, som kan arbejde på
tværs af platforme. Programmet skal også kunne arbejde på tværs af
forskellige databaser som MySQL, PostgreSQL, SQLite, MS-SQL og Access.

Access kan dog kun nu bruges på Windows, da jeg kun kan loade
Access-drivere derfra. Er der en mulighed for at læse en Access-database
på Linux?

Kasper Johansen

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-06 21:57

Hej Kasper!

Prøv at tjek:
http://bryanmills.net:8086/archives/2003/11/microsoft-access-database-using-linux-and-php/

Beklager det lidt korte svar men jeg er på vej ud af døren