DotNet problemer
Fra : Kasper Johansen

Dato : 31-07-06 08:23

Hej gruppe.

Jeg sidder og prøver at tilgå DotNet-classerne via.
http://dk2.php.net/manual/da/class.dotnet.php.

Jeg kører med det seneste 5.1 snapshot og jeg har installeret 2.0
frameworket fra MS.

Stadigvæk kan jeg ikke lave et eneste objekt (forsøger med eksemplet fra
manualen):

<?php
$stack = new DOTNET("mscorlib", "System.Collections.Stacks");
$stack->Push(".Net");
$stack->Push("Hello ");
echo $stack->Pop() . $stack->Pop();
?>

Jeg får følgende fejl hver gang:

Fatal error: Uncaught exception 'com_exception' with message 'Failed to
instantiate .Net object [CreateInstance] [0x80070057] Forkert parameter.
' in D:\phpprogs\PW-uploader\filedialog.php:2
Stack trace:
#0 D:\phpprogs\PW-uploader\filedialog.php(2): dotnet->dotnet('mscorlib',
'System.Collecti...')
#1 {main}
thrown in D:\phpprogs\PW-uploader\filedialog.php on line 2

Jeg har også prøvet med 5.2 snapshottet med samme resultat.

Kan nogen hjælpe mig på vej til at få det til at virke?

Kasper Johansen