Tilgå clipboardet med et PHP-script
Fra : Kasper Johansen

Dato : 27-07-06 18:18

Hej gruppe.

Er det muligt at tilgå clipboardet via PHP? Og hvordan?

Jeg tænker via COM? (http://php.net/com)

Har søgt på Google - men uden held.

Kasper Johansen

Fra : Michael Zedeler

Dato : 27-07-06 18:36

Kasper Johansen wrote:

> Er det muligt at tilgå clipboardet via PHP? Og hvordan?

Hvilket clipboard? Det på serveren eller klienten?

Mvh. Michael.

Fra : Kasper Johansen

Dato : 28-07-06 01:31

Michael Zedeler wrote:
> Hvilket clipboard? Det på serveren eller klienten?

Jeg tænker CLI-scripting.

Kasper Johansen

Fra : Michael Zedeler

Dato : 28-07-06 08:23

Kasper Johansen wrote:

> Jeg tænker CLI-scripting.

Command Line Interface-scripting? Såsom Rexx?

Come lige on. Er det på serveren eller på klienten, du mener?

Mvh. Michael.

Fra : Michael Zedeler

Dato : 28-07-06 09:33

Michael Zedeler wrote:

> Command Line Interface-scripting? Såsom Rexx?
>
> Come lige on. Er det på serveren eller på klienten, du mener?

Hmmm. Nu ser jeg at det er at bruge PHP som CLI-værktøj. Så er det mest
oplagte jo at spørge i nogle usenet-grupper, hvor du kan forvente at
finde folk, som kender til COM.

F. eks. dk.edb.programmering.basic eller dk.edb.programmering.dotnet.

Mvh. Michael.