Spontan genstart
Fra : Jan Raarup

Dato : 25-08-06 16:57

Hej

Jeg er den "lykkelige" ejer af en Pacard Bell Imedia 7216.
Når jeg er på nettet på vores bredbåndforbindelse og jeg skifter til
en anden side via "foretrukne" ude til venstre i skærmen, genstarter
computeren en gang imellem, lige når jeg klikker på et link. Det er
tilsyneladende lidt tilfældigt hvilket link det er.

Kan nogen give et bud på årsagen ?

Hilsen Jan

"The worst day fishin` is better than
the best day workin´"

Fra : L.E.P.

Dato : 26-08-06 13:05

25 Aug 2006 15:56:57 GMT, skrev Jan Raarup <janmaren@6PVXOhotmail.com>
(slet 6PVXO) :

> [...]
>computeren en gang imellem, lige når jeg klikker på et link. Det er
>tilsyneladende lidt tilfældigt hvilket link det er.

Hvis du slår automatisk genstart fra

Kontrolpanel > System > fanen Avanceret > afsnit Start og
genoprettelse > knap Indstillinger

vil du få en fejlmeddelelse når fejlen opstår uden at den genstarter.

Hilsen Lars

Fra : Jan Raarup

Dato : 27-08-06 09:50

Hej