Drop Down
Fra : Vanpost

Dato : 25-08-06 12:09

Hejsa

Nu har jeg rodet rundt i alle mulige opslag/bøger/nettet for at finde ud af,
hvordan der laves en knap med drop down!!
Jeg ved ikke om det er de rigtige termer/navne på funktionen, men det jeg
søger kommer ikke frem.
Jeg benytter FP 2003.

Og så en hel anden ting som er lidt OT, men alligevel..
Kan du eller kender du en, der ved noget om Php- Mysql og Css programmering,
og som vil lære mig det. Jeg bor i Bagsværd og du/vedkommende skal helst
befinde sig i området. Jeg er naturligvis indstillet på at betale for det,
men er åbenbart for klodset til at læse mig til det. Her det bedst med
learning by doing.

De bedste hilsener

John
--
www.Go4money.com

Fra : enkvinde

Dato : 25-08-06 12:33

> [...]
> hvordan der laves en knap med drop down!!
> Jeg ved ikke om det er de rigtige termer/navne på funktionen, men det jeg

Prøv engang at rode lidt rundt herinde i emnetrådene, så vil du nemlig finde
at spørgsmålet er stillet før og så sandelig også besvaret

Nemlig tråden den 4 juni "hvordan laver man en drop down menu"

God arbejdslyst
Hilsen Eva

Fra : Vanpost

Dato : 25-08-06 14:53

> [...]
> finde at spørgsmålet er stillet før og så sandelig også besvaret
>
> Nemlig tråden den 4 juni "hvordan laver man en drop down menu"

Hej Eva

Jeg takker og undskylder ulejligheden. Kunne bare ha´ set mig for...

JP

Fra : enkvinde

Dato : 25-08-06 12:42

> [...]
> indstillet på at betale for det, men er åbenbart for klodset til at læse
> mig til det. Her det bedst med learning by doing.

Hov... du skal da lige have lidt respons til denne.

I mine øjne er du meget urealistisk hvis du tror, at du kan lære 3
komplicerede ting ved at modtage et par timers undervisning. Og hvis det
ikke bare var et par timer, så skal du vide, at timesatsen for programmører
meget hurtig vil ruinere dig.

Hilsen Eva

Fra : Vanpost

Dato : 25-08-06 15:01

..

> [...]
> ikke bare var et par timer, så skal du vide, at timesatsen for
> programmører meget hurtig vil ruinere dig.

Hej Igen

Er det så kompliceret? Og jeg regnede ikke bare med et par timer, men den
tid det nu tager, at forstå de grunlæggende principper. Og det kan da også
være, at jeg skal nøjes med at kaste mig ud i det ene projekt.

Iøvrigt kan jeg ikke umiddelbart se forskellen, men har den opfattelse at
begge sprog gør det nemmere at designe og vedligholde hjemmesider??

Men igen, jeg har ikke sat mig synderligt ind i det.

Med hensyn til undervisning, kunne der jo være en ungersvend/pige der
studerer disse emner og dermed kunne tjene nogle basseører ved at sætte mig
ind i det.

kan nemlig heller ikke rigtig finde nogle kurser her i nærheden, hvor disse
begreber berøres.

Men hvis du har viden om dette, er du velkommen til at lade et link flyde
min vej

Men nu er vi ved at være godt på vej ud af gruppens kodex, hvilket jeg
naturligvis skal beklage.

Men tak for dine ord og hjælpen tidligere

De bedste hilsener

John

Fra : Wilstrup

Dato : 27-08-06 23:44

I FP2003 hedder det en rulleliste - du kan finde en automatisk rulleliste
ved at gå ind i "formater- opførsel -indsæt-rulleliste" - og så tag den der
fra. Du bør selv finde ud af det via hjælpefunktionen: rulleliste - tilføj
en rulleliste i en formular.

--
Wilstrup