Er ORZA.dk ophørt ???
Fra : PØLLE

Dato : 22-08-06 11:18

Jeg har flere gange forsøgt at komme ind på orza.dk - men forgæves. Har de
helt opgivet projektet ???

PØLLE

Fra : mr.B

Dato : 22-08-06 11:40

Har lige tænkt det samme.
Men fik mail fra dem sidste uge og de påstår hårdnakket at deres produkt
kommer til efteråret. Og at det er værd at vente på

Så medens vi venter og venter og venter

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-08-06 20:37

PØLLE skrev:

> Jeg har flere gange forsøgt at komme ind på orza.dk - men forgæves. Har de
> helt opgivet projektet ?

Orza ophører aldrig. Men Basse Bergqvist har så travlt med det
næste projekt at han ikke har tid til at gøre mere ved Orza.

Jeg gætter på at han næste gang vil love 1 Gbit/s til hver kunde.

--
Bertel

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 22-08-06 20:46

"PØLLE" <NoName@NoMail.com> crashed Echelon writing

> Jeg har flere gange forsøgt at komme ind på orza.dk - men forgæves.
> Har de helt opgivet projektet ???

hjemmesiden virker fint, men Orza har været længe på vej.

Seneste nyt svjv var at de skulle have endnu en ny licens, da de mente der
var for mange udbydere på de andre frekvenser.

--
Bjarke Andersen

Fra : PØLLE

Dato : 22-08-06 21:31

"hjemmesiden virker fint" - det kan jeg se den gør nu, men det gjorde den
ikke, da jeg skrev indlægget.

PØLLE

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 23-08-06 22:36

"PØLLE" <NoName@NoMail.com> wrote in message
> Jeg har flere gange forsøgt at komme ind på orza.dk - men forgæves. Har de
> helt opgivet projektet ???

Hvorfor dog holde øje med et fup projekt altså udover for at "more" sig over
at Basse igen får fusket en masse mennesker for en masse penge..

Suk

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 24-08-06 21:06

Hej

"PØLLE" <NoName@NoMail.com> wrote:

>Jeg har flere gange forsøgt at komme ind på orza.dk - men forgæves. Har de
>helt opgivet projektet ???

Ikke helt, kig her:

http://www.computerworld.dk/art/35316?a=newsletter&i=623
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-08-06 20:46

Ole Rasmussen skrev:

> http://www.computerworld.dk/art/35316?a=newsletter&i=623

Orza.dk er registreret 15/2-2002, og det var også deromkring
Basse Bergquist gik ud med de første løfter (under navnet Orza
altså).

--
Bertel

Fra : Renè

Dato : 26-08-06 06:34

Lyder da stadigvæk som et godt koncept,forudsat det bliver lands dækkende

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-08-06 07:24

"Renè" skriver:

> Lyder da stadigvæk som et godt koncept,forudsat det bliver lands dækkende

Det gør gratis pizza også.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Renè

Dato : 26-08-06 22:35

> "Renè" skriver:

> Det gør gratis pizza også.
Nej for der er ost på.

Fra : Peter T.

Dato : 27-08-06 08:24

Renè udviste en rettidig omhu og skrev:

> Nej for der er ost på.

Pizzatoppingen viser sig slet ikke at være lavet af ost!

--
Mvh. Peter T.

FreeCell-statistik pr. 5. august 2006 (opdateres vilkårligt):
Total: won/lost 165/50 (77%). Streaks: wins/losses/current 18/4/1 win

Fra : Renè

Dato : 28-08-06 03:29

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in message

> Pizzatoppingen viser sig slet ikke at være lavet af ost!