CPH-Metronet 8mb/1mb
Fra : May Britt Schultz

Dato : 19-08-06 09:46

Vil blot fortælle, at siden December sidste år har jeg haft bredbånd
hos Cph-Metronet, en 8/1 forbindelse. Jeg gik fra en 256 hos TDC, for
ca. 249 per md - til denne som koster 295 per måned. Det virker uden
bærelinie, og jeg har derfor kunnet lukke min fastnet helt.

Der har været nedbrud to gange, og da har det varet under 30 minutter
begge gange. Der er laaaaang ventetid på supportlinjen når man ringer
ind, til gengæld er deres service uovertruffen venlig.

Ved målinger plejer forbindelsen at ligge omkring de 6-7 mb i
download, og holder ca. den ene mb i upload.

Jeg må sige jeg er tilfreds og glad for at have valgt denne løsning.
Hilsen
May Britt

Fra : Easy Webhost - www.e~

Dato : 19-08-06 11:38

On 19 Aug 2006 01:45:50 -0700, "May Britt Schultz"
<maybritt.schultz@gmail.com> wrote:

> [...]
>bærelinie, og jeg har derfor kunnet lukke min fastnet helt.
>
>Jeg må sige jeg er tilfreds og glad for at have valgt denne løsning.
Hvis der ingen bærelinie er hvordan er den så forbundet til en central
?

Fra : Flemming M. Hansen

Dato : 19-08-06 14:44

> Hvis der ingen bærelinie er hvordan er den så forbundet til en central
> ?

Det burde May Britt nok have uddybet nærmere.

Jeg har selv samme linie og har heller ikke en bæreline. Det skyldes at den
Svenske udbyder har en aftale med julemanden.
Nisserne bærer simpelthen pakkerne frem og tilbage - tro det eller ej.

Bad i øvrigt her fornylig at få mine pingtider forbedret? - så nu løber
nisserne dobbelt så stærkt.

Mvh. Flemming

Fra : BASSE

Dato : 20-08-06 08:05

"Flemming M. Hansen" <boole@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Nisserne bærer simpelthen pakkerne frem og tilbage - tro det eller ej.
>
> Bad i øvrigt her fornylig at få mine pingtider forbedret? - så nu løber

HO HO HO

Fra : mbyms

Dato : 20-08-06 01:19

Tja - om nisserne løber stærkt, skal jeg så ikke helt kunne sige
Men ifølge TDC, er det betegnelsen "bærelinie", som jeg behøver til
en ADSL hos selvsamme, som jeg ikke behøver for at få min nuværende
udbyders ADSL igennem mit telefonstik.

Whatever det nu kaldes, jeg behøver ikke at have telefonabonnement
eller andet, hos TDC, for at få min ADSL fra Cph-Metronet. Det eneste
abonnement, der skal betales er ADSL'en.

May Britt igen

Fra : Flemming M. Hansen

Dato : 20-08-06 06:41

[...]

Det er godt nok underligt.

Her til efteråret når cph-metronet tilbyder telefoni, dropper jeg TDC's dyre
telefonabbonent på 120 kr. månedligt.

Som jeg har forstået, skal jeg så betale TDC for en bærelinie, har læst mig
til at den koster 40 kr. om måneden - hvilket jo også er rimeligt.

Det må du da også gøre, jeg kan ikke forestille mig, at cph-metronet æder
den?

I øvrigt glæder jeg mig meget til at se telefoniproduktet fra cph-metronet.

Mvh. Flemming

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 20-08-06 10:02

On 19 Aug 2006 17:18:36 -0700, "mbyms" <maybritt.schultz@gmail.com>
wrote:

> Whatever det nu kaldes, jeg behøver ikke at have telefonabonnement
> eller andet, hos TDC, for at få min ADSL fra Cph-Metronet. Det eneste
> abonnement, der skal betales er ADSL'en.

Det er fordi CPH Metronet betaler TDC for at bruge TDCs kabel, i
stedet for at du gør det.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Jonas R.

Dato : 23-08-06 11:23

"May Britt Schultz" <maybritt.schultz@gmail.com> wrote in message
> [...]
>download, og holder ca. den ene mb i upload.
>
>Jeg må sige jeg er tilfreds og glad for at have valgt denne løsning.

Det er godt nok sjovt, jeg har det også uden fastnet men må betale 40 kr. om
månenden for en bære linje.
Så startede du med have et telefon abbonoment og sagde det så op bagefter
eller hvad?
For jeg kan ikke se at man kan bestille adsl hos cph-metronet uden at have
en bærelinje eller betale de 40 kr ekstra.

MVH

Jonas R.

Fra : mbyms

Dato : 08-09-06 00:21

Hej
Sorry -havde ikke set der var nye indlæg.

Lige nu har jeg fastnet - men i en kortere periode havde jeg ikke, og
da blev jeg ikke opkrævet 40 kroner for en bærelinie............