DiggiNet / hvad sker der ?
Fra : Peter Heide

Dato : 16-08-06 00:43

http://www.digginet.dk/kundeinfo/driftstatus.html

Har de fuldstændigt opgivet ?

Jeg er tilsluttet en større andelsforening hvor DiggiNet leverede hele
baduljen ; TV,tlf og internet. Selvfølgelig er sammenarbejdet ophørt
da de efter en uge ikke havde været istand til at lev. telefoni.

Der er et par beboere der af en eller anden mystisk grund har valgt at
blive hos DiggiNet istedet for at blive overført til Com-X (som har
givet os alle 10/10 Mbit-linie indtil alt er i orden)

Flot service syntes jeg.

Men hvad med DiggiNets trofaste kunder ? Såvidt jeg kan forstå
røg deres internetforbindelse i går. Kundeservice er lukket og
sidste opdatering på deres hjemmeside er fra d. 7. august.

Er selskabet gået konkurs oder was ?

Det er ihverttilfælde en effektiv måde at skræmme kunder væk.

Fra : Kenneth K

Dato : 16-08-06 07:02

> Er selskabet gået konkurs oder was ?
>
> Det er ihverttilfælde en effektiv måde at skræmme kunder væk.

Hej Peter.

Uden jeg har fået det bekræftede - så tror jeg godt vi kan regne med at
Digginet er et overstået kapitel.

Medarbejderne har ikke fået løn, der er ingen som tager telefonerne,
direktøren er tidligere ComX mand....

Kenneth

Fra : Peter Heide

Dato : 16-08-06 17:34

> Uden jeg har fået det bekræftede - så tror jeg godt vi kan regne med at
> Digginet er et overstået kapitel.
>
> Medarbejderne har ikke fået løn, der er ingen som tager telefonerne,
> direktøren er tidligere ComX mand....

Ja. det var nok hvad man havde regnet med. Den rige onkel fra
USA svigtede tilsyneladende.

Fra : Kenneth K

Dato : 18-08-06 17:15

> Ja. det var nok hvad man havde regnet med. Den rige onkel fra
> USA svigtede tilsyneladende.

Nu sker der noget... måske i følge deres hjemmeside