Andre der har bøvl med news hos arrownet?
Fra : Martin Petersen

Dato : 13-08-06 09:48

Hejsa.

Vil lige høre om der er andre der har problemer med news hos Arrownet, inden
jeg selv nulstiller Outlook totalt. Grupper som bl.a.
news:dk.marked.privat.foto og news:dk.teknik.tv+video kan jeg kun se indlæg
et par timer tilbage. Lige nu er der intet i videogruppen. Heller ikke
indlæg jeg tidligere har hentet. Andre grupper fungerer som altid. Jeg har
prøvet at nulstille de berørte grupper, men det har ingen effekt.

Skal OE have kniven, eller er det Arrownet der bøvler?

- Martin

Fra : -= JF =- priv

Dato : 13-08-06 10:14

Martin Petersen (usenet@[fjern]nakskovnet.dk) kradsede følgende besked
i <e70a0$44dee738$5293e405$21073@news.arrownet.dk>

> Skal OE have kniven, eller er det Arrownet der bøvler?

'Godt' at høre at andre har problemet!

Visse af mine grupper i OE opfører sig som om de er sat tilkun at vise
ulæste msg.
Det kan godt tyde på at Arrownet/A+ har et problem!

--
Mvh. John

Fra : Brian Lund

Dato : 14-08-06 04:41

> 'Godt' at høre at andre har problemet!
>
> Visse af mine grupper i OE opfører sig som om de er sat tilkun at vise
> ulæste msg.
> Det kan godt tyde på at Arrownet/A+ har et problem!

Netop nu har jeg lignende problemer med et par grupper og har også arrownet!
dk.fritid.foto.indkoeb og dk.marked.privat.foto!

Brian

Fra : -=JF=- arb

Dato : 14-08-06 14:29

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Netop nu har jeg lignende problemer med et par grupper og har også
> arrownet!
> dk.fritid.foto.indkoeb og dk.marked.privat.foto!

Fatter bare ikke hvad det er der sker - Måske nogen kan forklare?

Hvis de purger forskellige grupper burde detvel ikke slå igennem på vores
maskiner hvor headere og hentede msg. vel ligger lokalt?

Mvh John