ComX hæver hastigheden.
Fra : BJ

Dato : 11-08-06 16:02

ComX har valgt at hæve hastigheden for tusindvis af kunder:

http://www.computerworld.dk/art/35126?a=newsletter&i=603

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Svend

Dato : 11-08-06 18:50

BJ wrote:
> ComX har valgt at hæve hastigheden for tusindvis af kunder:

Well, de hæver prisen vil jeg sige.....

> http://www.computerworld.dk/art/35126?a=newsletter&i=603

--
Svend

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-08-06 10:20

"Svend" <2@lazy.dk> wrote in message

> Well, de hæver prisen vil jeg sige.....

Ja jeg troede også lige de havde lanceret 50Mbit e.l Det kunne de vel i
prensippet sagtens gøre.

Fra : BJ

Dato : 12-08-06 12:06

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ja jeg troede også lige de havde lanceret 50Mbit e.l Det kunne de vel i
> prensippet sagtens gøre.

No problemo.

De skal blot sætte ydelsen, så de mange er garant for de få.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~