TDC dobbelt op ?
Fra : NoOne

Dato : 07-08-06 19:31

Hejsa ....

jeg har hørt et noget om at TDC vil lave dobbelt op på hastigheden
(samme pris) ... er der nogle som har noget på det ? ... og om det er
på ADSL eller webspeed ?

RaZoR :) - Odense

Fra : Søren Blom

Dato : 07-08-06 19:36

"NoOne" <mail.test.dk@> skrev

> jeg har hørt et noget om at TDC vil lave dobbelt op på hastigheden
> (samme pris) ... er der nogle som har noget på det ? ... og om det er
> på ADSL eller webspeed ?

Kilde? anonyme rygter er som regel hule. TDC dublede op på hastigheden på
både ADSL og Webspeed i foråret, tror næppe de gør det igen, lige med det
samme.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : K.

Dato : 07-08-06 19:45

> Kilde?

En bredbånd hotline medarbejder hos TDC.
De vil gøre det i september måned.

Fra : PerX ...

Dato : 07-08-06 20:18

In article <44d78806$0$169$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, soren@blom.dk
says...
> [...]
> både ADSL og Webspeed i foråret, tror næppe de gør det igen, lige med det

Dobled op på ADSL??? Hvad vil det sige?

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 09-08-06 11:16

PerX ... wrote:
> Dobled op på ADSL??? Hvad vil det sige?

Sidst de gjorde det, der blev alle download-hastigheder på under
2 mbit fordoblet til cirka samme pris - eller man kunne få lavere
pris på sin "gamle" hastighed.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 07-08-06 20:18

Søren Blom skrev:

>Kilde? anonyme rygter er som regel hule. TDC dublede op på hastigheden på
>både ADSL og Webspeed i foråret, tror næppe de gør det igen, lige med det
>samme.

Jeg har da ikke fået doblet noget op på min 2048/512 og det var
da vidst også kun kabelbrugerne, der fik højere hastighed.
--
Kerim
Støt flygtninge og sårede i Libanon!

Fra : Jens G

Dato : 07-08-06 20:43

On Mon, 07 Aug 2006 21:18:10 +0200, Kerim Ellentoft
<kerim@mail.tele.invalid> wrote:

>Jeg har da ikke fået doblet noget op på min 2048/512 og det var
>da vidst også kun kabelbrugerne, der fik højere hastighed.

Næ,- jeg har Webspeed 1024/256 og fik ikke doblet noget.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 07-08-06 21:13

Jens G skrev:

>Næ,- jeg har Webspeed 1024/256 og fik ikke doblet noget.

Har du heller ikke fået en lavere pris og kunne til gammel pris
ha' fået en højere hastighed?

Fra : Jens G

Dato : 08-08-06 18:30

On Mon, 07 Aug 2006 22:12:49 +0200, Kerim Ellentoft
<kerim@mail.tele.invalid> wrote:

>Har du heller ikke fået en lavere pris og kunne til gammel pris
>ha' fået en højere hastighed?

Næ,- det har kostet 339kr/md siden engang i 2005.

Fra : LarsJ

Dato : 07-08-06 21:13

Jens G skrev:

> Næ,- jeg har Webspeed 1024/256 og fik ikke doblet noget.

Det er rigtigt.

Den seneste hastighedsforøgelse (pr. 1. juli) gik kun til
Webspeed-kunder med forbindelser under 1024 i download. Kun 128/64 fik
doblet deres download - resten fik mellem 30 og 50 procent hurtigere
download. Upload forblev uændret.

Den seneste ændring, hvor alle fik højere download (undtagen 4 Mbit, der
fik lavere pris i stedet) var tilbage i april 2005, hvor 80-90 procent
af kunderne fik højere hastighed, langt de fleste dobbelt op på download.
Kunder med 128/64 måtte dog betale for hastighedsforøgelsen med 10 kr.
ekstra pr. måned

Lars

Fra : StoneWare

Dato : 09-08-06 09:03

> Næ,- jeg har Webspeed 1024/256 og fik ikke doblet noget.

Hvordan kan det være at du Jens og du Kerim allerede er i september måned
når alle vi andre kun er nået til d.9 Aug 2006........???

Ja I må da være i september da i allerede nu råber op om at I ikke har fået
dobblet jeres ADSL, som det meget TYDELIGT bliver skrevet i denne tråd,
først bliver til September ???

Læs K.. 's indlæg

Fra : Artoo

Dato : 09-08-06 13:51

StoneWare skrev:

> [...]
> dobblet jeres ADSL, som det meget TYDELIGT bliver skrevet i denne tråd,

lol, du er gal på den, læs lige tråden igen og læs hvad
det egentlig er de snakker om.

Fra : StoneWare

Dato : 09-08-06 20:56

"Artoo" <ArtoodkFJERNDETTE@gmail.com> skrev i en meddelelse

> lol, du er gal på den, læs lige tråden igen og læs hvad
> det egentlig er de snakker om.

Ja det syntes jeg så du skulle......læs den helt fra begyndelsen og fat så
at den starter med at en siger TDV vil dobble ADSL... (det gør de til
sept. ) og de 2 råber så op om at de IKKE har fået nogen fordobb. ( nej den
kommer føsrt til sept )................mon ikke DU skulle læse det hele igen

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 09-08-06 21:40

StoneWare skrev:

>Ja det syntes jeg så du skulle......læs den helt fra begyndelsen og fat så
>at den starter med at en siger TDV vil dobble ADSL...

Jeg svarede ikke NoOne, men Søren Blom.

Hvad der måtte stå i det første indlæg i tråden behøver ikke, at
være det, der svares på.

Fra : Artoo

Dato : 09-08-06 21:47

StoneWare skrev:
> [...]
> kommer føsrt til sept )................mon ikke DU skulle læse det hele igen

Naa du er gal på den, igen, læs selv hvad Jens skriver:

"Du skal lære at læse tråden inden du skriver

Det drejer sig om at der blev skrevet at hastigheden allerede var
blevet fordoblet i foråret."

De to snakker om en opdatering der efter sigende skulle have
fundet sted i foråret.

Så prøv at læs igen.

Fatter du det nu ?

Fra : Jens G

Dato : 10-08-06 18:50

On Wed, 9 Aug 2006 21:56:08 +0200, "StoneWare" <HejMedDig@NoSpam.Net>
wrote:

> [...]
>kommer føsrt til sept )................mon ikke DU skulle læse det hele igen

På nuværende tidspunkt har du sikket fundet ud af at du tager fejl, og
ikke har læst indlæggene ordentligt

Har du forøvrigt noget med Stoneware at gøre, siden du kalder dig
såndan?

Fra : Jens G

Dato : 09-08-06 16:35

Fra : Tim Christensen

Dato : 09-08-06 19:23

Søren Blom wrote:

> Kilde? anonyme rygter er som regel hule. TDC dublede op på hastigheden på
> både ADSL og Webspeed i foråret, tror næppe de gør det igen, lige med det
> samme.

Det var jo foråret 2005 de fordoblede hastighederne (i hvertfald på ADSL).

Mvh

Tim

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 09-08-06 20:33

Tim Christensen skrev:

>Det var jo foråret 2005 de fordoblede hastighederne (i hvertfald på ADSL).

Jeg fik ikke nogen dobbelt hastighed, men havde da i et par
måneder 4096/512, men det var jo kun i en kort periode, de to
høje hastigheder var relativ prisrimelige og uden en delvis
forbrugsafregning.

Fra : claus b. p.

Dato : 14-08-06 10:35

"NoOne" <mail.test.dk@> wrote in message
> Hejsa ....
>
> jeg har hørt et noget om at TDC vil lave dobbelt op på hastigheden
> (samme pris) ... er der nogle som har noget på det ? ... og om det er
> på ADSL eller webspeed ?

Det er annonceret nu, sker pr. 28. august

/Claus

Fra : Rado

Dato : 22-08-06 15:01

On Mon, 14 Aug 2006 11:34:33 +0200, "claus b. p." <cbp33@hotmail.com>
wrote:

>Det er annonceret nu, sker pr. 28. august

De er åbenbart allerede gået i gang, min er i alt fald pludselig røget
op på 4 MBit.

--
Rado

"Men are born ignorant, not stupid. They are made
stupid by education." - Bertrand Russell

Fra : Allan Soerensen

Dato : 17-08-06 12:35

Se http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_bre_forside_behold2

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 17-08-06 23:24

Allan Soerensen skrev:

> Se http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_bre_forside_behold2

Tænkte det nok. De pisser på lige netop min forbindelse, 2048/128.
Fordoblet upload. Alle andre har fået fordoblet download. For ringe en
gevinst.

--
MVH

Ib Jakobsen