DiggiNet : Kaput igen ?
Fra : Joe Fiasco

Dato : 03-08-06 23:46

http://www.digginet.dk/kundeinfo/driftstatus.html

Sér ikke godt ud. Nogen af deres største kunder er ved at smutte. Så
lokummet må virkelig brænde.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-08-06 09:42

"Joe Fiasco" <pl@n.dk> wrote in message
newsqdnT3pKMwe4U_ZRVnysQ@giganews.com...
> http://www.digginet.dk/kundeinfo/driftstatus.html
>
> Sér ikke godt ud. Nogen af deres største kunder er ved at smutte. Så
> lokummet må virkelig brænde.

De søger dog en tekniker inde under ledige stillinger ;.-) Der er jo ingen
tvivl om at der er meget konkurrence inden for bolighet og sådan noget, at
nogle må dreje nøglen om. Men der er jo altid håb..

Fra : Kim

Dato : 04-08-06 10:01

> [...]
> http://www.digginet.dk/kundeinfo/driftstatus.html
>
> Sér ikke godt ud. Nogen af deres største kunder er ved at smutte. Så

Det er dælme ærgeligt, de skulle have været færdig her hos os, den første
september,
nu ser det da godt nok sort ud, øv sku :(

Fra : Jens Jensen

Dato : 04-08-06 12:51

"Kim" <noone@nowhere.notvalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> september,
> nu ser det da godt nok sort ud, øv sku :(

Det skal du da kun være glad for. Nu får i måske noget der virker.

MVH CP

Fra : Markus Paldan

Dato : 05-08-06 19:02

> Det skal du da kun være glad for. Nu får i måske noget der virker.

Har haft internet hos dem siden 1.Juni og det har været en blandet
fornøjelse med utrolig dårlig support, relativt mange nedbrud, og dårlig
information, eksempelvis måtte jeg rykke dem ugentligt i 6 uger for at få
tilsendt et tilmeldingsskema, og derefter måtte jeg rykke for den hastighed
jeg har bestilt i 3 uger, og bagefter måtte jeg rykke dem i 2 uger for at få
sat "fast ip" op. (hvor jeg fik et brev med dns'er/gateway - som ikke var
opdateret, dvs dns'en og gateway'en numrene skulle skiftes selvom support
manden blev ved med at sige at de var korrekte i 25mins)

Tv-delen har vores forening også hos digginet, jeg har 3 kanaler som
simpelthen står elendigt og har rykket for lidt respons siden starten af
april, har prøvet at fejlfinde selv og med en makker som er tdc-tekniker -
der er prøvet at fjerne alle apparater fra alle stik - re montere stik - nye
kabler fra stik til tv - opsætte forstærkere ved alle stik (2 stk) - har
prøvet at trække mit 40' plasma ud i gangen (og har prøvet andet tv også) og
af-montere det plastic-bras de kalder et tv-stik og forlænge indgangskablet
1½meter med f-connector og en linie forstærker, med samme resultat som hele
tiden = 3 kanaler der står elendigt, bla kanal 4 hvis søster kanal 5 står
perfekt.
Senest fik jeg en forklaring om at det muligvis var fordi der var højtryk
over Danmark, hvortil jeg spurgte om det har ligget over DK siden april.

Mvh
Markus Paldan
Som snart har været møllen igennem med kabelnettet / broadcom / digginet.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 04-08-06 20:10

On Fri, 4 Aug 2006 11:00:39 +0200, "Kim" <noone@nowhere.notvalid>
wrote:

> Det er dælme ærgeligt, de skulle have været færdig her hos os, den
> første september, nu ser det da godt nok sort ud, øv sku :(

Det kunne da være meget værre. Det kunne være 04sep i dag...

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Joe Fiasco

Dato : 05-08-06 12:54

> Det er dælme ærgeligt, de skulle have været færdig her hos os, den første
> september,
> nu ser det da godt nok sort ud, øv sku :(

Der bliver vist annonceret et eller andet via en presseeddelse i næste uge.
Så kommende og tidligere kunder hos Digginet har vist ingen grund til at
bekymre sig. Der bliver virkelig skudt kapital i firmaet.

Fra : Kim

Dato : 07-08-06 17:03

> [...]
> Så kommende og tidligere kunder hos Digginet har vist ingen grund til at
> bekymre sig. Der bliver virkelig skudt kapital i firmaet.

Ja, nu ser det ikke så sort ud mere, det var gode nyheder der kom i dag :)

Fra : Kenneth K

Dato : 08-08-06 18:52

> Ja, nu ser det ikke så sort ud mere, det var gode nyheder der kom i dag :)

Ja, lad os nu se...

Fra : Joe Fiasco

Dato : 11-08-06 13:50

Min telefon har været lukket pgra af Digginet sammenbrud. Den er
kommet tilbage idag efter at have været afbrudt i 8 dage + nogle
dage i forrige uge !

Deres hjemmeside er ikke opdateret siden i begyndelsen af ugen.

Jeg tror ikke en skid på det selskab mere. Godt at min forening
har opsagt alle aftaler med Digginet. Uanset om en rig amerikaner
skyder millioner i projektet.Så er det sikkert en dødssejler