TDC's personlige spamfilter ?
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 30-07-06 10:55

Hej

TDC har bla. et såkaldt 'Personligt spamfilter' hvor man kan lægge
adresser ind som man gerne vil ha' sorteret fra.

Er der nogen hér der kender en mulighed for at få dette filter til at
sortere på domainet ?, og ikke blot på _hele_ mailadressen ? Jeg har
forsøgt med at fjerne det der står før @, ligesom jeg har prøvet at
skrive *.*@ Men ingen af delene godtages.

De kære spammere skriver jo ofte f.eks. aabbcc@domain.navn og næste dag
skriver de ccbbaa@domain.navn Det ville derfor være rart hvis man
kunne får dette filter til kun at sortere på selve domain navnet, og
ikke på det der står foran snabela'et.

Nogen der har en løsning ?
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-07-06 20:06

Ole Rasmussen skriver:

> Nogen der har en løsning ?

Ja, endnu et spamfilter på din computer.

Opskriften finder du på min private hjemmeside, som jeg linker til i min
signatur.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 30-07-06 21:04

Hej

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Ole Rasmussen skriver:

>Ja, endnu et spamfilter på din computer.

Ja, den kender jeg godt, men den kan ikke bruges, havde håbet på at der
var een eller anden mulighed på TDC's filter som jeg havde overset.

På f.eks. Spampal kan man f.eks. skrive: *@domain.navn Og så vil alt
blive sletter som kommer fra nævnte domain, uanset hvad der står foran
snabel-a...
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-07-06 21:10

Ole Rasmussen skriver:

> Ja, den kender jeg godt, men den kan ikke bruges, havde håbet på at der
> var een eller anden mulighed på TDC's filter som jeg havde overset.

Jeg har gjort en del i deres inbyggede filter, men jeg har ej heller
fundet det godt nok, derfor SpamPal....

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 31-07-06 06:19

On Sun, 30 Jul 2006 11:55:17 +0200, Ole Rasmussen
<newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> wrote:

> [...]
> skriver de ccbbaa@domain.navn Det ville derfor være rart hvis man
> kunne får dette filter til kun at sortere på selve domain navnet, og

Det giver IMO slet ikke mening at filtrere på afsenderadressen. Den er
alligevel altid fiktiv og ændres fra spam til spam, så at bruge tid på
at blackliste enkeltadresser eller hele domæner er simpelthen spild af
tid.

-A

Fra : Jens

Dato : 03-08-06 18:05

"Ole Rasmussen" <newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> skrev i en meddelelse

Du kan blokere for mails på flere forskellige niveauer:
1.. Blokering af en specifik mailadresse.

Indtast fx postkasse1@spam.mail.dk for at blokere for mails, der sendes
til dig fra denne adresse.

2.. Blokering af et specifikt domæne (det på højre side af @).

Indtast fx mail.dk for at blokere for mails, der sendes til dig fra en
vilkårlig mailadresse på netop dette domæne. Mails sendt fra underdomæner
til mail.dk, fx fra nospam.mail.dk, vil ikke blive blokeret.

Med udgangspunkt i eksemplet vil mails fra fx postkasse2@mail.dk blive
blokeret, hvorimod mails fra postkasse3@nospam.mail.dk vil havne i din
mailboks.

3.. Blokering af alle underdomæner til et givet domæne.

Indtast fx *.mail.dk for at blokere for mails, der sendes til dig fra en
adresse på et vilkårligt underdomæne til mail.dk. En ´*´ bruges til at
repræsentere alle underdomæner.

Med udgangspunkt i eksemplet vil mails fra fx postkasse1@spam.mail.dk
blive blokeret, hvorimod mails fra postkasse2@mail.dk vil havne i din
mailboks.