Af og på hele tiden
Fra : martin

Dato : 26-07-06 13:42

Mit modem logger af og på hele tiden...

Har skiftet modem og stik og prøvet det på min bærbare også, men der er
problemet det samme.

Der har også været en tekniker på og han siger forbindelsen er optimal!

Har næsten prøvet alt, håber der er nogle der kan hjælpe!

Fra : Christian Joergensen

Dato : 26-07-06 13:52

"martin" <mille@stofanet.dk> writes:

> [...]
> problemet det samme.
>
> Der har også været en tekniker på og han siger forbindelsen er optimal!

Vidste du ham saa ikke problemet?

--
Christian Joergensen
http://www.razor.dk

Fra : martin

Dato : 26-07-06 14:36

"Christian Joergensen" <mail@razor.dk> skrev i en meddelelse

> Vidste du ham saa ikke problemet?
>
> --
> Christian Joergensen
> http://www.razor.dk

Når han har pillet ved det virker det i nogle timer og så bliver det meget
ustabilt igen!

Og så kører møllen igen med at der kommer en tekniker ud!

Det ser ud som om modemet hele tiden genstarter!

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-07-06 14:34

"martin" <mille@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
>
> Der har også været en tekniker på og han siger forbindelsen er optimal!
>
> Har næsten prøvet alt, håber der er nogle der kan hjælpe!

Hvis linien er "ok". så kan det være det er støj fra de mange DSL linier der
efterhånden er, der forstyrre analog modems.

Men prøv at henvend dig til det selskab du har opkaldsmodem igennem, kan
være de kan hjælpe dig med at konfigurere modemmet så det måske bliver mere
stabilt, men måske også langsommere.