Stofanet og kabel
Fra : BorreBoy

Dato : 23-07-06 11:12

Hej.

Jeg skal ha' trukket kabel til Stofanet. Var nede i butikken, og fik noget
kabel. Nu ser jeg så, at det ligner ganske almindeligt 75 ohm antennekabel.
Inden jeg begynder at trække det, vil jeg meget gerne ha' bekræftet, at det
er det rigtige kabel jeg har fået med hjem. Er der en Stofanet-bruger, der
lige gider kigge på sit kabel?

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 23-07-06 11:57

BorreBoy skrev:

> [...]
> er det rigtige kabel jeg har fået med hjem. Er der en Stofanet-bruger, der

Det er det rigtige kabel du har fået - 'gammeldags' koaxkabel som
også bruges til antennesignaler. De første udbredte lokalnet
kørte på den slags kabler, og de er faktisk signalmæssigt bedre
end nogle af de andre kabeltyper (men man kan ikke bare bytte om
på de to typer).

--
Bertel

Fra : BorreBoy

Dato : 23-07-06 12:05

> [...]
> kørte på den slags kabler, og de er faktisk signalmæssigt bedre
> end nogle af de andre kabeltyper (men man kan ikke bare bytte om

Mange tak for hurtigt svar.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-07-06 12:25

"Bertel Lund Hansen" <nospamfilius@lundhansen.dk> wrote in message