Bredbånd til Jægerspris
Fra : pjl

Dato : 21-07-06 09:46

Hej..

Har chekket Cybercity og Tele2 som ikke kan levere til Jægerspris udover
større båndbredder.
Min gamle mor har brug for evt. telefoni og internet (bredbånd) samlet, til
ca. 200 til 300 kr om måneden.
pt. er hun tilmeldt TDC og kører internet via modem.
Kan nogen anbefale en udbyder.

mvh pjl

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 21-07-06 12:47

On Fri, 21 Jul 2006 10:45:40 +0200, "pjl" <juul@larsen.dk> wrote:

> Min gamle mor har brug for evt. telefoni og internet (bredbånd) samlet,
> til ca. 200 til 300 kr om måneden.

TDC Bredbånd (199) + TDC Bredbåndstelefoni (109)?

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-07-06 16:50

"Asbjorn Hojmark" <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote in message

> TDC Bredbånd (199) + TDC Bredbåndstelefoni (109)?

Man skal dog have bredbånd 256/128 for at få bredbånstelefoni.. Det er
egenligt lidt underligt da der bliver alokeret 128/128 specielt til
telefonporten. Men det er vel bare for at presse citronen lidt.. Men da helt
sikkert et helt ok tilbud alligevel.. Har også bestilt det til min "gamle
mor" Og de er hurtige, sagde vi skulle have 14 dages returret, og derefter
levering, og der er allerede kommet dato for konvatering, hvor ISDN skal
nedlægget osv den 1Aug. Og med oprettelse af telefoni og brebånd for kun 400
inkl nedtagning af isdn og oprettelse af Bærelinie. Det står der i hvertfald
i bekræftigelsen.. men er der nogen der ved hvis man så stopper emd TDC
bredbånd og telefoni, om man så automatisk har en Basislinie, for de kalder
den nemlige "bærelinie" i bekræftigelsen.