Internet udbyder
Fra : jequinox@gmail.com

Dato : 06-07-06 08:43

Hej
hvilken internet udbyder vil I anbefale der opfylder følgende krav.

Pris maks. 300 pr. mdr.
hurtig levering af internet. maks 1 mdr. ventetid
gerne uden de 6 mdrs binding.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-07-06 08:49

jequinox@gmail.com skrev:

> hvilken internet udbyder vil I anbefale der opfylder følgende krav.

Canadas Prime Internet Service kan opfylde dine krav.

- Nå, du bor ikke i Canada? Hvor bor du så?

--
Bertel

Fra : Mikael Schøler

Dato : 06-07-06 09:14

http://www.teleprisguide.dk/

Fra : jequinox@gmail.com

Dato : 06-07-06 10:40

> - Nå, du bor ikke i Canada? Hvor bor du så?

I kbh

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 06-07-06 15:29

> I kbh

Kunne du sige dig selv Bertel, alle andre end Københavnere husker altid
at skrive hvor de bor ;)

--
Michael

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-07-06 15:36

"Michael Kjærsgård" <mk@vindenand.dk> wrote in message

> Kunne du sige dig selv Bertel, alle andre end Københavnere husker altid at
> skrive hvor de bor ;)

kan andre end københavnere få internet?

Troede stadigt jyder kørte med håndsving

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 06-07-06 16:36

Du kører måske med pedaltræk ?

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 06-07-06 18:58

On Thu, 06 Jul 2006 16:29:21 +0200, Michael Kjærsgård
<mk@vindenand.dk> wrote:

> Kunne du sige dig selv Bertel, alle andre end Københavnere husker altid
> at skrive hvor de bor ;)

Ja, det er lidt li'som Windows-brugere.

-A

Fra : Brian Mortensen

Dato : 11-07-06 14:53

Asbjorn Hojmark skrev:

> Ja, det er lidt li'som Windows-brugere.

Verden ville være et bedre sted uden dem?

--
/Brian

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-07-06 12:03

Brian Mortensen skrev:

> Verden ville være et bedre sted uden dem?

Måske (jeg har ingen planer om at forlade denne her planet), men
verden ville være et bedre sted hvis de huskede at forklare
hvilket styresystem de brugte

.... og i det hele taget hvis folk ville angive alle relevante
oplysninger i deres første indlæg med et spørgsmål.

--
Bertel

Fra : Blip

Dato : 06-07-06 12:18

jequinox@gmail.com skrev:
> I kbh

Prøv at se på www.clearwire.dk
Der får du boksen indenfor en uge og er oppe at køre, men husk at
checke om du er i dækningsområdet først.
Priser fra 99 kr/mdl (hvis du køber en boks) eller 119kr/mdl. og op.

Fra : REne

Dato : 06-07-06 15:41

Blip skrev:

> Prøv at se på www.clearwire.dk
> Der får du boksen indenfor en uge og er oppe at køre, men husk at
> checke om du er i dækningsområdet først.
> Priser fra 99 kr/mdl (hvis du køber en boks) eller 119kr/mdl. og op.

Nogen der kan forklare hvorfor det koster mellem 20 og 70 kr og leje boxen ?
Burde det ikke være samme pris ?

:P

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-07-06 16:51

"REne" <nono@mo.dk> wrote in message news:Mh9rg.57$tS.28@news.get2net.dk...

> Nogen der kan forklare hvorfor det koster mellem 20 og 70 kr og leje boxen
> ?
> Burde det ikke være samme pris ?

Ja det lyder godtnok mærkeligt...

Men hvorfor skulle man egenligt overhovedet købe en boks?

Men den til 20,-ø om måneden skal man jo have en købte boks over 6år før den
er tjent hjem. Og den dyre til 70, skal man have den købte boks i næsten
2år før den er tjent hjem.. Så kan jo være de andre priser er mere
kampagnepriser, og de 70 er sådan en realisktisk pris.