valg af udbyder Randers
Fra : nikolaj

Dato : 25-06-06 20:59

Hej NG.
Jeg står i præcis samme situation som Hr Smedebøl d. 25/6 blot i jylland,
Randers. Nogen der kender til en god udbyder af bredbånd der. Har som
smedebøl blot brug for internet og ikke tlf el kabeltv.
Mvh Nikolaj

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 25-06-06 21:06

http://www.energiranderstele.dk ?

--
Michael

Fra : nikolaj

Dato : 26-06-06 21:05

> http://www.energiranderstele.dk ?

Leverer de stabile forbindelser/ holder de lovede hastigheder? Det ser ud
som om man får meget for pengene.

Fra : Brian Mortensen

Dato : 27-06-06 17:47

nikolaj skrev:

> Leverer de stabile forbindelser/ holder de lovede hastigheder? Det ser ud
> som om man får meget for pengene.

Lad os bare sige at jeg ikke er imponeret af deres evner til at håndtere
en bestilling. Da jeg skulle flytte til min nuværende adresse ville jeg
gerne havde haft net fra dem, og gerne leveret således det passede med
datoen for indflytning. Deres onlinebestilling tillader imidlertid ikke
at man kan oprette anden adresse end den man bor på, fordi den tjekker
via CPR. Kontaktede dem og fik at vide at jeg skulle oprette mig på den
adresse som lå i CPR og dernæst give dem besked via mail. De ville så
rette oplysningerne således de afspejlede min kommende adresse. Så langt
så godt. De fik oplysningerne og jeg fik en bekræftelse på at det var
sket. Godt en uge før den bestilte etableringsdato kunne jeg ikke forstå
de ikke havde kontaktet mig. Jeg kontakter så dem, og kunne konstatere
at det er lykkes dem at oprette min nye adresse i deres system uden
angivelse af husnummer. Resultatet er at TDC har meldt tilbage til dem
at der ikke er råkobber til rådighed på adressen. Får samtidig at vide
at de har sendt to breve til mig, og fået begge retur med modtager
ukendt. Tror da pokker når der ikke er angivet noget husnummer(!)

Hvad værre er, at de havde fået både min mail og mit mobilnummer, men
det faldt dem ikke ind at prøve disse alternativer. Resultatet blev at
jeg valgte Cybercity igen.

For ikke at riste dem helt, så skal det lige siges at de jo kan være
gode nok selv om de fuckede min bestilling fuldstændig på. Og prisen,
den er der i hvert fald intet i vejen med efter danske forhold.

--
/Brian
- Der har dobbelt-tjekket om han huskede