Trådløst "net butler"
Fra : SB

Dato : 20-06-06 18:06

Har hørt at der findes en udbyder som tilbyder trådløst internet, noget
i retning af A+, og det skulle hedde net butler, men kan ikke finde
noget på nettet.

Kan være at det er en and, men ville lige høre om der var noget om snakken.

--
SB

Fjern "mk", hvis du vil sende en mail direkte til mig

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-06-06 18:37

"SB" <sbmknospam@mail.dk> wrote in message
> [...]
> nettet.
>
> Kan være at det er en and, men ville lige høre om der var noget om

butlernetworks heder firmaet du tænker på sikkert.

http://www.butlernetworks.com/index_da.asp

De har en del master, men henvender sig til Erhverv. Tror ikke private vil
finde det specielt atraktivt på priserne... Dansk telekom har også henvent
sig meget til erhverv, men har lavet deres private produkt under clearwire
navnet.

Fra : SB

Dato : 20-06-06 18:46

Tak.

Ja det kan jeg godt se, det er ikke noget for mig.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 20-06-06 19:59

On Tue, 20 Jun 2006 19:37:15 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

> Dansk telekom har også henvent sig meget til erhverv, men har
> lavet deres private produkt under clearwire navnet.

For en god ordens skyld: De hedder Danske Telecom.

-A

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 20-06-06 19:56

On Tue, 20 Jun 2006 19:06:03 +0200, SB <sbmknospam@mail.dk> wrote:

> Har hørt at der findes en udbyder som tilbyder trådløst internet, noget
> i retning af A+, og det skulle hedde net butler, men kan ikke finde
> noget på nettet.

Du fandt ikke www.aplus.dk?

A+ er flere forskellige selskaber, og de laver bl.a. boligforeningsnet
og FWA (trådløst), men også lidt ADSL, erhvervsforbindelser, ligesom
de sælger kapacitet til nogle mindre udbydere.

ButlerNetworks sælger primært forbindelser og kapacitet til andre. De
sælger mig bekendt ikke til hverken private eller erhverv. Det er dog
rigtigt, at det (primært) er trådløst (FWA, WiMAX, radiokæder).

-A

Fra : ShutEye

Dato : 20-06-06 22:41

<klip>
> Du fandt ikke www.aplus.dk?

Hmm har undret mig over hvorfor aplus (bilsyn) havde webadressen applus.dk
Men nu tror jeg at jeg har luret den :)

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 21-06-06 05:56

On Tue, 20 Jun 2006 23:40:51 +0200, "ShutEye" <no@no.no> wrote:

> Hmm har undret mig over hvorfor aplus (bilsyn) havde webadressen applus.dk

Det er da ikke så underligt... De hedder Applus ikke Aplus (eller A+).

-A

Fra : ShutEye

Dato : 21-06-06 17:45

> Det er da ikke så underligt... De hedder Applus ikke Aplus (eller A+).

I deres reklamer siger de bare "a-plus" ikke "a-p-plus".
Men pyt nu med det :)

Fra : Jesper Lund

Dato : 22-06-06 23:03

ShutEye wrote:

> I deres reklamer siger de bare "a-plus" ikke "a-p-plus".
> Men pyt nu med det :)

Der er ikke noget i vejen for at to firmaer i forskellige brancher kan
have det samme navn, eller bruge det samme navn i markedsføringen (Tulip
er/var både bacon og computere). Af rent tekniske grunde kan kun en af
dem have domænet aplus.dk

--
Jesper Lund