Bruger du Danske Internet?
Fra : Carsten H.

Dato : 19-06-06 18:08

Jeg har Danske Internet, som er en trådløs forbindelse som tilbydes i store
dele af Lolland-Falster.

Jeg oplever tit at jeg mister forbindelsen, flere gange om dagen i op til
fere minutter, død irriterende når man sider og snakke med folk på MSN eller
bare lige ikke kan komme i kontakt med internettet.

Jeg bor under 200 meter fra den mast jeg får signalet fra og jeg bor i 3
sals højde, intet for signalet.

Vil høre om der er andre bruger af Danske Internet der oplever det samme?

Tit slukker den grønne lampe i modtager boksen og andre gange er der bare
ikke hul igennem, selv om der er forbindelse til masten.

Carsten

Fra : www.mamegames.dk

Dato : 20-06-06 00:46

Hva hedder den "tranciver" som bruges til at sende og modtage med ?

Fra : Carsten H.

Dato : 20-06-06 17:46

"www.mamegames.dk" <leo@leo dot lir dot dk> skrev i en meddelelse
> Hva hedder den "tranciver" som bruges til at sende og modtage med ?

COMPEX WPE54AG

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 20-06-06 14:26

http://www.nystedcity.dk/arkiv/projektstop/

Fra : Carsten H.

Dato : 20-06-06 17:46

"Awul Dasfilshabeda" <th.nyhedsgruppe@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Carsten H." <no@mail.thanks> skrev i en meddelelse
> http://www.nystedcity.dk/arkiv/projektstop/

Ja det er manden bag det firma der lever min internet forbindelse

Fra : Peter

Dato : 25-06-06 00:13

> [...]
> eller bare lige ikke kan komme i kontakt med internettet.
>
> Jeg bor under 200 meter fra den mast jeg får signalet fra og jeg bor i 3

At du bor så tæt på masten kan godt være problemet. Har du prøvet at køre
helt uden antenne, eller blot med en afstemt stump tråd.

PeterB

Fra : Carsten H.

Dato : 25-06-06 10:02

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Carsten H." <no@mail.thanks> skrev i en meddelelse

> At du bor så tæt på masten kan godt være problemet. Har du prøvet at køre
> helt uden antenne, eller blot med en afstemt stump tråd.
>
> PeterB

Har antenne uden for vinduet, for kørte vi med en lille antenne inden i
huset, men det gav dårligt signal og jeg kan også hoppe på med min bærbar
via indbygget trådløs netkort, men hastigheden når ikke op på 2mb.

Carsten