Liste over nyligt slettede domæner
Fra : Thomas

Dato : 19-06-06 12:08

Hvor kan jeg se når domæner bliver slettet (så andre kan købe dem).

Jeg har ledt på dk-hostmaster men kan ikke finde noget.

Jeg har set folk poste lister for et stykke tid siden så det må findes et
sted.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 19-06-06 13:14

On Mon, 19 Jun 2006 13:08:24 +0200, "Thomas" <er@fer> wrote:

> Hvor kan jeg se når domæner bliver slettet (så andre kan købe dem).
>
> Jeg har ledt på dk-hostmaster men kan ikke finde noget.

http://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=41

-A

Fra : Thomas

Dato : 19-06-06 13:24

Dette omhandler at blive skrevet på venteliste til et specifikt domæne.
Jeg efterlyser en liste over de domæner der nyligt er blevet frigivet.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 19-06-06 14:05

On Mon, 19 Jun 2006 14:23:59 +0200, "Thomas" <er@fer> wrote:

> Dette omhandler at blive skrevet på venteliste til et specifikt domæne.
> Jeg efterlyser en liste over de domæner der nyligt er blevet frigivet.

Mener du i stil med http://www.netstats.dk/overview/deleted_domain/ ?

Jeg kan forstå, hvorfor man kan være interesseret i et specifikt
domæne, men hvad skal man med en liste over ledige domæne (altså
domæner, der er *blevet* ledige)?

qqaazz.dk er også ledigt, og det står jo ikke i listen over dem, der
lige er blevet det.

-A

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 19-06-06 14:08

On 2006-06-19, Asbjorn Hojmark <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote:

> Jeg kan forstå, hvorfor man kan være interesseret i et specifikt
> domæne, men hvad skal man med en liste over ledige domæne (altså
> domæner, der er *blevet* ledige)?

Jeg kan ihvertfald ikke komme på nogen stuerene undskyldninger for
dette.

Men måske er det blot min fantasi, der fejler noget.

--
Andreas

Fra : Bruno

Dato : 19-06-06 17:44

Andreas Plesner Jacobsen wrote:
> Jeg kan ihvertfald ikke komme på nogen stuerene undskyldninger for
> dette.

Jeg kan. Hvis nu man gerne vil havde et domæne og mangler en god ide til
hvilket, så kan en liste over mulige domæner være til hjælp.

Jeg kan dog også sagtens forestille mig at en domænepirat der ønsker og
udvide så portefølje kan få meget ud af en sådan liste, faktisk så kunne
jeg ønske mig en liste over hvem der har registreret flest* domæner i DK
til en wall-of-shame

Mvh

Bruno

*Flest ubenyttede selvfølgeligt.

Fra : Thomas

Dato : 22-06-06 17:29

Nej jeg er ikke domænepirat :)
Mangler blot lidt inspiration til nye projekter.

Men hvor har webhosting.dk listerne fra ?

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 19-06-06 13:36

http://www.webhosting.dk/slettededomains/

--