ESS laver million kontrakt med comX
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-06-06 19:41

http://comx.dk/images/Endelig%20pressemeddelelse%20d.%201.%20juni%202006%20ESS%20Bredb%C3%A5nd%20og%20ComX%20Networks.pdf

ESS har indgået kontrakt med comx om at levere indholdstjenester til deres
kommende fiberkunder.

Fra : Svend

Dato : 16-06-06 07:03

Bjarke Hansen wrote:
> [...]
>
> ESS har indgået kontrakt med comx om at levere indholdstjenester til deres

Deres Calisto box er ganske udemaerket, og det er er cool at de kan
levere tv analogt over fiber.

--
Svend

Fra : HonkyHonk

Dato : 16-06-06 11:34

"Svend" <2@lazy.dk> wrote in message
> Deres Calisto box er ganske udemaerket, og det er er cool at de kan levere
> tv analogt over fiber.

Det er bare synd, det ikke helt kører for dem...

Jeg har nu været på fiber igennem Sydvest Energi (som også benytter ComX som
leverandør) siden starten af marts - og det er stadig ikke lykkdes dem at
levere alle TV kanaler. Jeg mangler stadig Discovery Science, Discovery
Civilisation, Discovery Travel & Adventure, ShowTime, CNBC og TV2 Film.

Og deres IP-TV boks har jeg nu ventet på siden jeg fik leveret - og "nu med
uden forventet leveringsdato"

Og deres "egen hjemmeside" fungerer heller ikke.

Jeg har utallige gange kontaktet SVE omkring disse problemer, men intet er
sket.

Men ret skal være ret, alt dette kan selvfølgelig skyldes problemer hos
Sydvest Energi.

Jesper Lauridsen

Fra : Achton N. Netherclif~

Dato : 22-06-06 20:38

HonkyHonk wrote:

> [...]
> uden forventet leveringsdato"
>
> Og deres "egen hjemmeside" fungerer heller ikke.

Det er sjovt, for nu har jeg været kunde hos dem i 2 mdr. og alt det du nævner har fungeret upåklageligt, inkl. min 2/2Mbit forbindelse, som i praksis er en 6/6Mbit.

> [...]
> sket.
>
> Men ret skal være ret, alt dette kan selvfølgelig skyldes problemer hos

Det er muligt. Kan vel være indkøringsproblemer i forbindelse med opstarten hos SVE. Jeg har hørt at der også var større uregelmæssigheder i min ejendom, da det blev indført for et års tid siden.

Mvh.
Achton

Fra : Mikael Schøler

Dato : 22-06-06 22:07

Achton N. Netherclift wrote:
> [...]
Tja det funker fint her. Det tog mig ca. 4½ splitminut at sætte noget
midlertidigt op..

> Det er sjovt, for nu har jeg været kunde hos dem i 2 mdr. og alt det du
> nævner har fungeret upåklageligt, inkl. min 2/2Mbit forbindelse, som i
> praksis er en 6/6Mbit.
Det samme her. en 10/10 som bulrer der ud af med 20/20+..

> Det er muligt. Kan vel være indkøringsproblemer i forbindelse med
> opstarten hos SVE. Jeg har hørt at der også var større uregelmæssigheder
> i min ejendom, da det blev indført for et års tid siden.
Det eneste der ikke er sat op her endnu, er deres tv pakke.

Fra : Kenneth K

Dato : 23-06-06 06:16

> Tja det funker fint her. Det tog mig ca. 4½ splitminut at sætte noget
> midlertidigt op..

Det skyldes Microsoft seneste opdatering, som går ind og blokere for OLO`s
CMS System - Jeg ved at ComX arbejder på en løsning hurtigst muligt.

Fra : Svend

Dato : 23-06-06 06:59

Kenneth K wrote:

> Det skyldes Microsoft seneste opdatering, som går ind og blokere for OLO`s
> CMS System - Jeg ved at ComX arbejder på en løsning hurtigst muligt.

Åh ja, den har jeg også set.

--
Svend

Fra : Mikael Schøler

Dato : 23-06-06 07:17

Kenneth K wrote:

> Det skyldes Microsoft seneste opdatering, som går ind og blokere for OLO`s
> CMS System - Jeg ved at ComX arbejder på en løsning hurtigst muligt.

Det kan være jeg ikke er så hurtig, men det virker fint her? Og efter at
have seneste microsfot opdateringer.