TDC er gode til at jamre, nem se ...
Fra : PØLLE

Dato : 11-06-06 07:08

Er der nogen, som kan gi' en forklaring på forskellen på internet i DK og S.
Det undrer mig nemlig, at TDC forærer nærmest højhastigsforbindelser væk
der.
Når man så tænker på, hvor stort et land det er og i mange tilfælde, hvor
tyndt befolket landet er. Derfor er det mystisk. "Mystisk" at priserne her
og i S er så forskellige - tja det kunne jo også være, vores regering er
nogle tøsedrenge, som ikke tør at gå i 'klins' med TDC om deres
monopollignende deminans.

se S: https://www.tdc.se/selfcare/servlet/Start og DK:
http://privat.tdc.dk/internet/bredbaand/

PØLLE

Fra : Michael

Dato : 11-06-06 08:17

PØLLE skrev:

> [...]
>og i S er så forskellige - tja det kunne jo også være, vores regering er
>nogle tøsedrenge, som ikke tør at gå i 'klins' med TDC om deres

Så flyt dog til Sverige. Der er sikkert ingen der vil savne dig
alligevel.

Fra : Peter T.

Dato : 11-06-06 10:30

PØLLE udviste en rettidig omhu og skrev:

> Er der nogen, som kan gi' en forklaring på forskellen på internet i DK
> og S. Det undrer mig nemlig, at TDC forærer nærmest
> højhastigsforbindelser væk der.

Der har været nærmest uendeligt mange tråde om det i begge udbydere-grupper
i de sidste 2-3 måneder. Happy hunting.

--
Mvh. Peter T.

"Tv-byen er jo bare et nyt christiania, med egne særregler og højt hævet
over staten danmark fordi de jo kun er til for borgerne skyld..."

Fra : Lars Jensen

Dato : 11-06-06 17:03

PØLLE skrev:

> nogle tøsedrenge, som ikke tør at gå i 'klins' med TDC om deres
> monopollignende deminans.

Monopol på hvad?!

Hvis du ikke ønsker at anvende TDC's forbindelser, er der da andre
muligheder.

> PØLLE

Lars B