hvorfor bruger TDC penge på reklamer?
Fra : 2

Dato : 10-06-06 22:32

Hej undrer mig bare hvorfor TDC bruger penge på reklamer, både her og
der, det må være dyrt!
Men når man så endelig engang henvender sig om bestiller et produkt,
så har de ikke tid at leverer og laver fejl, og bare holder kunden i
skak. De henvender sig endda 3 gange den efterfølgende måned om jeg
alligevel ikke vil have produktet!
Selv hende i kundecenter kunne godt forstå at jeg havde afmeldt TDC
produktet når det ikke var hurtigere service, det var hende som
ringede 1 måned efter, jeg havde afbestilt. Og hun havde kun lige
fået min bestilling efter 5 uger, bare 4 uger forsent.

Så hvorfor bruger TDC penge på reklamer, når de ikke har tid til
kunden, eller kan leverer produktet?

MVH

IKKE TDC kunde

Og TDC prisen var også højere end andre, så hvorfor TDC?
http://adsl.skrivunder.dk/index.php
Priserne burde have været opdateret, og der burde have stået generelt
prisen i DK fremfor kun TDC.
Men TDC mærkelige måde passer linket nu godt alligevel.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-06-06 22:45

2 skriver:

> Hej undrer mig bare hvorfor TDC bruger penge på reklamer, både her og
> der, det må være dyrt!

De vil sikre sig endnu flere kunder.

> [...]
> så har de ikke tid at leverer og laver fejl, og bare holder kunden i
> skak. De henvender sig endda 3 gange den efterfølgende måned om jeg

Fordi du er ueheldig betyder det vel ikke at alle andre også er det ?

Har såmænd for nyligt konverteret fra Sonofon til TDC internet helt
smertefrit.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Turbogrilstarter: http://home6.inet.tele.dk/moppe/tgs.html

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 10-06-06 16:17

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Fordi du er ueheldig betyder det vel ikke at alle andre også er det ?
>
> Har såmænd for nyligt konverteret fra Sonofon til TDC internet helt
> smertefrit.

Hmm jeg har lige porteret ca 15 telefoner fra Telia til TDC. Ud af disse
var der fejloprettelse på 6 stk - forkert SIM-korttype, fejl i
registrering i diverse udbyderdatabaser (for nummer portabilitet), fejl
i kundenumre og brugernavne og meget mere. Vi skiftede i marts, og jeg
har stadig gang i fejlmeldinger.

Sidste oplevelse var en teknikker endelig havde genoptaget en opgave
(som han var på for godt en måned siden), og han manglede informationer
(som han fik den gang) Da jeg svarede ham retur på hans mail, så var han
gået på ferie.....

Min generelle oplevelse af TDC (her TDC mobil) er at de alle er venlige
og tager med glæde opgaverne - og så sender de dem videre.

Jeg har en mail hvor fjerde led i en række svarer at opgaven er løst -
og jeg opdger tilfældig at der stadig er fejl. Ingen i rækken har
reageret på det, men sender blot endnuengang problemet videre.

Men måske jeg bare er uheldig - meget uheldig.

/Andreas

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 10-06-06 23:40

Andreas Lorensen skrev:

>Men måske jeg bare er uheldig - meget uheldig.

Ja, ved sammen med foreløbug to andre at svare på et indlæg fra
et fæhoved, som dels ikke kan skrive under sit rigtige navnm neb
bruger flere forskellige og kun brokker sig.

Indlægget er kun postet, fordi han så kan poste et link til en
eller anden tåbelig skrivunderside, som han har gjort flere gange
før.

F.eks.: news:76u742t2o12sgmoaau0hc9e73cq197jk1v@4ax.com.
--
Kerim
Som ikke bruger Spamfighter, der spammer nyhedsgrupperne

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-06-06 23:04

2 skrev:

> Hej undrer mig bare hvorfor TDC bruger penge på reklamer, både her og
> der, det må være dyrt!

Det kan betale sig.

De holder først op med det den dag forbrugerne ikke lader sig
påvirke positivt af reklamer.

--
Bertel

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 12-06-06 08:44

"2" <fuptilspam@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> fået min bestilling efter 5 uger, bare 4 uger forsent.
>
> Så hvorfor bruger TDC penge på reklamer, når de ikke har tid til

Et stort firma som TDC har ssv en serviceafdeling og en marketingafdeling
som ikke har så meget med hinanden at gøre.
Så medarbejderne i marketingafdelingen bliver ikke sat til at afhjælpe
serviceproblemer og de bliver heller ikke fyret, hvis der er problemer. De
arbejder selvfølgelig videre med nye reklamekampanger.

Niels Dybdahl

Fra : 2

Dato : 15-06-06 10:39

> [...]
>serviceproblemer og de bliver heller ikke fyret, hvis der er problemer. De
>arbejder selvfølgelig videre med nye reklamekampanger.

<Det kan betale sig.
<
<De holder først op med det den dag forbrugerne ikke lader sig
<påvirke positivt af reklamer.

Tænk at være chef i sådan et firma, at øsle penge i marketing (måske
i første ende gavnligt)
Men så når kunden lige prøver at komme indenfor døren, møder man en
dårlig service/teknisk afdeling som IKKE kan leverer varen, er
sløve, ligeglad, og laver fejl, så kunden bliver træt af dem og
skifter. Godt at andre også har haft problemmer med dem. Og
underligt at alligevel én har skiftetproblemfrit, men da godt for dig.

Min pointe er da den meget dårlige service og graden af fejl, er så
skadelig, at TDC jo bliver nødt til at bruge så mange flere penge på
reklamer. Gad vide om pengene havde været bedre brugt andetsteds.
Sidst jeg havde TDC var for ca 12 år siden, og flyttede netop pga.
dårlig teknik og service, ............. troede de var blevet
forbedret på 12 år, men nej snarere modsat.

MVH

Torben

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-06-06 10:44

2 skriver:

> Min pointe er da den meget dårlige service og graden af fejl, er så
> skadelig, at TDC jo bliver nødt til at bruge så mange flere penge på
> reklamer.

Det må jo stå for din egen regning at komme med sådan en lommefilosofi.

Læs de statestikker der er lavet med klager over teleselskaber. Så
finder du ud af, hvem der er bedst.....

Fra : 2

Dato : 16-06-06 12:04

>Det må jo stå for din egen regning at komme med sådan en lommefilosofi.
>
>Læs de statestikker der er lavet med klager over teleselskaber. Så
>finder du ud af, hvem der er bedst.....

Ja det er klart det er min opfattelse, både med egen, bekendte og
venners erfaring i mit område. Kender kun en i min omgangskreds som
har TDC og han bliver moppet pga han har dårlig ping ved online
spil, og bliver smidt ud af spil. Så TDC er dårlige her.

Nogle klager, andre skifter bare, så klage statestik kan ikke bruges!

De har måske bedre teknik i jeres område?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-06-06 12:35

2 skriver:

> [...]
> har TDC og han bliver moppet pga han har dårlig ping ved online
> spil, og bliver smidt ud af spil. Så TDC er dårlige her.

Lyder meget underligt. Jeg sidder selv med en 16/128 linje og klarer mig
fint i Counterstrike.

> Nogle klager, andre skifter bare, så klage statestik kan ikke bruges!

De fleste klager først.
Så jo, det kan bruges.

> De har måske bedre teknik i jeres område?

Næppe....
Jeg hænger svjh under Randers (bor i Hammel)

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 15-06-06 10:52

2 <fuptilspam@yahoo.dk> writes:

> [...]
>skifter. Godt at andre også har haft problemmer med dem. Og
>underligt at alligevel én har skiftetproblemfrit, men da godt for dig.

Det væsentlige er jo nok antallet af problemer. Hvis det er én
kunde ud af 500, der oplever bøvl, så er det selvfølgelig skidt,
men alt i alt tørrer det jo nok. Man har trods alt fået 499 nye
og glade kunder ind i folden.

Personligt var jeg en af de første, der flygtede fra det gamle
Tele Danmark, da muligheden bød sig (Sonofon, Image, ...)

I dag er jeg tilbage hos TDC på alle mine kommunikationsbehov:
fastnet, bredbånd, mobiltelefon, kabel-tv. Jeg er ekstremt glad
for dem, alle produkterne virker 24x7, der er god support, og
priserne er slet ikke så tossede endda ift. kvaliteten.

Mvh.
   Klaus.