WiFi i udlandet.
Fra : oscarp

Dato : 08-06-06 12:23

I flere lufthavne, hoteller mm. kan man blive tilsluttet til et trådløs net.
Ved on-line betaling har jeg set priser på ca. 5? for en ½ time.

Der er vist flere selskaber hvor man kan tegne abonnement.

Hvor finder man en oversigt over hvem, hvor og hvor meget??

Hvem kan anbefales?

hilsen

Oscar

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 08-06-06 14:40

"oscarp" <oscarp@inamex.com> skrev i en meddelelse
> Der er vist flere selskaber hvor man kan tegne abonnement.
> Hvor finder man en oversigt over hvem, hvor og hvor meget??
> Hvem kan anbefales?

TDC (som jeg arbejder for) har noget:
http://erhverv.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_e_int_inf_uni

Jeg mener det er IPass de samarbejder med, men det kunne jeg ikke lige finde
på siden.

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - outdated og trist

Fra : Torben R

Dato : 08-06-06 15:02

Swisscom (eurospot) virker i Tyskland / Østrig + Ungarn

www.swisscom-eurospot.com

--
torben r

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 08-06-06 18:26

On Thu, 8 Jun 2006 13:23:12 +0200, "oscarp" <oscarp@inamex.com> wrote:

>Hvor finder man en oversigt over hvem, hvor og hvor meget??

Det gør man på
http://www.jiwire.com/

Søg efter de steder du er interesseret i f.eks. Københavns Lufthavn:
http://www.jiwire.com/wi-fi-wireless-hotspot-kastrup-kobenhavn-dk-k-benhavn-lufthavn-12875.htm

/Jarlskov

Fra : Frans Meyer

Dato : 08-06-06 19:15

"oscarp" <oscarp@inamex.com> skrev i en meddelelse

> Hvor finder man en oversigt over hvem, hvor og hvor meget??
>
> Hvem kan anbefales?

TDC
http://erhverv.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_e_int_inf_uni

UNI2 - iPass
http://www.uni2.dk/Produkter/Remote%20Access/Global%20Client%20Access/Priser.aspx
http://ipass.jiwire.com/

fx dermed også:

"Connexion by BoeingSM"

"With iPass, you can now connect at over 8,000 T-Mobile and T-Com HotSpot
locations in Austria, the Czech Republic, Germany, the Netherlands and the
United Kingdom! "

fsknet.dk bruger iPass
http://www.fsknet.dk/ipass

Jeg har bruger begge - og de virker fint.

vh
Frans