Fullrate - erfaringer?
Fra : Jesper Andersen

Dato : 07-06-06 11:43

Jeg bor et sted, der dækkes af Fullrates net og overvejer at skifte. Er der
nogen der har erfaringer med dem? Jeg tænker her på stabililtet af
forbindelse, hastighed (faktisk contra det lovede), service etc.?

Mvh
Jesper

Fra : Dennis Nicolajsen

Dato : 10-06-06 14:46

Jeg har lige (torsdag) fået min forbindelse op og køre.

Servicen er fin, og hurtig.

Forbindelsen er indtil videre stabil,og uden udfald på hverken wan
eller phone.

Jeg har bestilt en 10/1 Mbit, men har ca. 740-750 Kb down og 100 Kb
up.

Jeg vil lige ringe til dem på mandag og høre om den er rigtigt sat op,
eller om der er tale om dårligt kobber.

Ikke fordi det ikke er hurtigere end mit nuværende webspeed 4/.512 som
er dyrere :) , men det er jo ikke helt 10Mbit.

Jeg håber det er et spørgsmål om opsætning hos fullrate.

Men iøvrigt ingen klager herfra :))

MVH

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-06-06 17:13

"Dennis Nicolajsen" <dn@no_spam.dk> wrote in message

> Jeg har bestilt en 10/1 Mbit, men har ca. 740-750 Kb down og 100 Kb
> up.
>
> Jeg vil lige ringe til dem på mandag og høre om den er rigtigt sat op,
> eller om der er tale om dårligt kobber.

Godt at høre der er nogen der har fået det. Og tillykke med det..
Men hvad med ping. Det ser ud til at være en anelse højt ligesom med
CPH-metronet i starten.

Tracing route to 89.150.145.9 over a maximum of 30 hops

1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.0.1
2 <1 ms <1 ms <1 ms 81.161.186.2
3 <1 ms 5 ms <1 ms 81.161.166.49
4 1 ms 1 ms <1 ms 87.72.98.145
5 1 ms 1 ms 1 ms 87.72.98.2
6 1 ms 1 ms 1 ms 87.72.98.210
7 1 ms 1 ms 1 ms 87.72.98.226
8 5 ms 1 ms 1 ms ge2-6.cr1.gl.cph.ngdc.net [192.38.7.93]
9 4 ms 3 ms 2 ms ge1-2.dr0.gl.cph.ngdc.net [217.116.226.198]
10 2 ms 2 ms 2 ms ge1-25.ar0.taa.cph.ngdc.net [217.116.255.22]
11 2 ms 2 ms 3 ms ge1-1.ar1.taa.cph.ngdc.net [217.116.255.46]
12 2 ms 2 ms 2 ms fullrate.cust.ngdc.net [217.116.238.117]
13 44 ms 23 ms 23 ms 89.150.145.9

Trace complete.

Ping statistics for 89.150.145.9:
Packets: Sent = 25, Received = 25, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 22ms, Maximum = 23ms, Average = 22ms

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-06 06:03

"Dennis Nicolajsen" <dn@no_spam.dk> wrote in message
> Jeg har lige (torsdag) fået min forbindelse op og køre.

Jeg har også bestilt fullrate.
Kan du lokkes til at fortælle hvornår du bestilte?
Var der portering fra TDC?
Hvis ja - var der problemer med lang ekspeditionstid fra TDC?

--

Med venlig hilsen/Best regards
Stig Johansen

Fra : Per Rønne

Dato : 13-06-06 18:03

Stig Johansen <stig_johansen_it_at_hotmail.com> wrote:

> Jeg har også bestilt fullrate.
> Kan du lokkes til at fortælle hvornår du bestilte?

Ja, jeg skulle overgå til fullrate på lørdag, men undrer mig efterhånden
over hvornår udstyret kommer.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-06-06 19:25

> Ja, jeg skulle overgå til fullrate på lørdag, men undrer mig efterhånden
> over hvornår udstyret kommer.
> --

Der er jo hele 4 dage endnu!

Fra : Per Rønne

Dato : 14-06-06 02:41

Bjarke Hansen <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Der er jo hele 4 dage endnu!

Så er der jo lige det at er det kommet tirsdag, hvor jeg ikke er hjemme
i dagtimerne, får jeg først at vide onsdag at pakkeposten har været der,
og kan således først hente det der ;-(.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Stig Myken

Dato : 14-06-06 08:35

Per Rønne wrote:

> Så er der jo lige det at er det kommet tirsdag, hvor jeg ikke er hjemme
> i dagtimerne, får jeg først at vide onsdag at pakkeposten har været der,
> og kan således først hente det der ;-(.

Fullrate sender ikke udstyret til din hjemmeadresse men til det lokale
postkontor, for at spare en dag og undgå den frustrende oplevelse med
sedlen i postkassen.

Når routeren er afsendt får du en mail med link til Post Danmarks Track
& Trace og en SMS (hvis du har opgivet mobilnummer) .

/Stig

Fra : Per Rønne

Dato : 14-06-06 16:16

Stig Myken <stig@fullrate.dk> wrote:

> [...]

> Når routeren er afsendt får du en mail med link til Post Danmarks Track
> & Trace og en SMS (hvis du har opgivet mobilnummer) .

OK. Det er så endnu ikke sket. Måske skulle jeg rykke for den?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Stig Myken

Dato : 14-06-06 23:37

Per Rønne wrote:

> OK. Det er så endnu ikke sket. Måske skulle jeg rykke for den?

Ja gør det, der er mange processer i spil når man flytter fra en
bredbåndsudbyder til en anden, med/uden telefoni, med/uden
nummerportering, så der er mange muligheder for (midlertid) slinger i
forløbet.

/stig

Fra : Per Rønne

Dato : 15-06-06 03:20

> [...]

> bredbåndsudbyder til en anden, med/uden telefoni, med/uden
> nummerportering, så der er mange muligheder for (midlertid) slinger i

Jeg har sendt dem en e-mail. Så får vi se.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jesper Andersen

Dato : 12-06-06 10:24

Dennis Nicolajsen <dn@no_spam.dk> wrote in

> Jeg har bestilt en 10/1 Mbit, men har ca. 740-750 Kb down og 100 Kb
> up.

Det var ikke meget...

> Jeg vil lige ringe til dem på mandag og høre om den er rigtigt sat op,
> eller om der er tale om dårligt kobber.

Gider du fortælle os om resultatet? Der er jo ikke meget sjov ved at betale
for 10Mb/1Mb og få 740Kb/100Kb

/jesper

Fra : Dennis Nicolajsen

Dato : 12-06-06 11:07

Nu er det jo som jeg skrev 10/1 Mbit (ikke Mb).

Se opdateringen længere nede: