Orza melder realistisk ud?
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-06-06 21:57

Hej

Så er der kommet nyt nyhedsbrev fra orza

http://www.orza.dk/news/news_31maj_dk.pdf

De skriver bla om frekvensbånd og ændring af komponenter på deres bokx.

og så skriver de:

Vi kan ikke andet end deltage i det almindelige øv-kor
men sådan er realiteterne altså.
På trods af rygter om det modsatte har ingen abonnente
fået en endelig leveringsdato - endnu. Den følger, når v
har fået endelig besked fra komponent leverandørerne.

Så er det bare spørgsmålet om de stadigt ikke har fået hænger op af lommerne
og lavet manuelt arbejde, som at etablere master og sætte udstyr og grave
fiber ned.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-06-06 22:44

Bjarke Hansen skrev:

> Så er der kommet nyt nyhedsbrev fra orza

Og?

--
Bertel

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 07-06-06 06:42

> Og?
>
> --
> Bertel

Hvorfor så negativ ????
når folk skriver noget negativt om stofanet som er det værste skod
Så er du der med det samme men orza må man altså gerne rakke ned ikke
Nero

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-06-06 09:44

Nero-Wolfe skrev:

> Hvorfor så negativ ?

Fordi Basse Bergquist er en fupmager af rang. Han har aldrig
lavet andet end luftkasteller - ud over at spendere de millioner
som han fik godtroende investorer til at hoste op med.

At han prøver at genoplive sit sidste skelet, kan ikke komme som
nogen overraskelse. Jeg vil være lidt mindre negativ over for
hans projekt den dag den første kunde rapporterer at han har en
forbindelse der virker og kører ca. så hurtigt som lovet - og jeg
er endda villig til at give køb på det sidste krav.

> når folk skriver noget negativt om stofanet som er det værste skod
> Så er du der med det samme

Var jeg der ikke også med det samme her?

Jeg skriver min mening. Hvad gør du?

--
Bertel

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 07-06-06 10:27

> [...]
>
> Jeg skriver min mening. Hvad gør du?
> Jeg skriver også min mening og den er at stofanet er mindst lige så stor
med deres falske rekalmer deres ustabile linier og deres dårlige suport har
flere i min omgangskreds der hoppede på stofanet
og de blev røvrendt på det groveste blev lovet internet til 50 kr ved
almindeligt forbrug ingen af dem som kun surfer på nettet og tjækker post
kunne holde sig i nærheden af 50 kr .
Så stofanet er en fup mager af rang.
Nero

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 07-06-06 10:40

> flere i min omgangskreds der hoppede på stofanet
> og de blev røvrendt på det groveste blev lovet internet til 50 kr ved

Nej de blev lovet internet til 50,- hvis de kunne holde sig under nogle
grænser. Det kunne de ikke og så er den ikke længere.

Thomas

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 07-06-06 11:00

"Thomas S. Iversen" <zensonic@zensonic.dk> skrev i en meddelelse

> Nej de blev lovet internet til 50,- hvis de kunne holde sig under nogle
> grænser. Det kunne de ikke og så er den ikke længere.

jamen med almindeligt internet forbrug ville man aldrig nå de 50 kroner får
man og vide+ upload koster også penge det vil sige at når stofanet roder i
dit modem (hvad de gjorde hele tiden da jeg havde dem) fordi deres linie
ikke holdte hvad den lovede. det betaler du også for !!!!!
Men ved godt at i denne gruppe må man ikke sige noget negativt om stofanet
så bliver man lynchet.
så jeg ligger med glæde min hals i løkken så i kan trække til.
For min negative holdning og kritik af stofanet fortsætter.
Nero

Fra : Allan Willems Joerge~

Dato : 07-06-06 11:06

Nero-Wolfe <Nero-Wolfe@sol.dk> wrote:

> [...]
> dit modem (hvad de gjorde hele tiden da jeg havde dem) fordi deres linie
> ikke holdte hvad den lovede. det betaler du også for !!!!!

Ved du med 100% sikkerhed at management traffik tæller med i forbruget?

--
Allan Willems Joergensen

"Well, I believe you can legally hold on to any money that people give you."

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 07-06-06 11:17

"Allan Willems Joergensen" <allan@nowhere.dk> skrev i en meddelelse

> Ved du med 100% sikkerhed at management traffik tæller med i forbruget?
> en af mine bekendte havde været ude og rejse og havde ikke brugt sit
> internet og alligevel kom han over de 50 kr ergo
må det være dentrafik man betaler for som stofa har til modemmet

Nero

Fra : Kaare

Dato : 08-06-06 17:06

"Nero-Wolfe" <Nero-Wolfe@sol.dk> skrev i en meddelelse
> må det være dentrafik man betaler for som stofa har til modemmet

Ærligt talt... er det noget bavl. Trafikken tælles i den gateway Stofa har
for hvert område. Den tæller trafikken der kommer fra den IP der er logget
ind, og ud til nettet... og den anden vej tilbage.
Alt hvad der sker på den interne management side betaler kunderne IKKE for.

- Så kan det godt være at du er så negativt stillet over for StofaNet at du
automatisk nægter at tro på det... men ikke desto mindre er det fakta...
ikke en mening, men fakta.

Jeg har engang arbejdet med support for StofaNet, og kan berette om en
historie der lyder magen til. Da kunden hævdede at trafikken ikke kunne
passe da de havde været på ferie, kunne jeg fortælle dem de nøjagtie
trafikmængder og tidspunkter. Det pudsige var at tidspunkterne passede
præcist med de tidspunkter deres svigersøn havde været forbi for at "passe
huset".

Så din ven må have overset noget.

/Kaare

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 08-06-06 22:46

"Kaare" <nothing@nowhere.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> huset".
>
> Så din ven må have overset noget.
> sikkert det er den snak man altid får fra stofa for de laver jo aldrig
Nero

Fra : Kaare

Dato : 10-06-06 02:08

> Nero

De har lavet rigeligt med fejl. Jeg har selv været ret upopulær hos Stofa en
overgang da jeg skrev min mening om nogle problemer det havde med
mailsystemet. Så jeg er bestemt ikke kendt for at pynte på sagerne.

Men på mærkelig hvis vender du mine fortællinger om fakta, til at det er en
sludder for en sladder man får. Men hvis du er så farvet af dit had at du
ikke tror på andet end din egen mistro - ja, så er det selvfølgelig
besværligt at overbevise dig om hvordan verden hænger sammen. Den må jo så
simre lidt hos dig.

/Kaare

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 10-06-06 07:36

> [...]
> simre lidt hos dig.
>

> /Kaare
>Ved bare at ingen har brugt linien i en måned eller mere .
ergo må den trafik også tælle ikke ....
Men nej intet negativt om stofa så bliver man hængt ud for de værste
beskyldninger .
Er du ansat der!!!!!
skulle man tro
Nero

Fra : Svend

Dato : 10-06-06 15:30

Nero-Wolfe wrote:

> ergo må den trafik også tælle ikke ....
> Men nej intet negativt om stofa så bliver man hængt ud for de værste
> beskyldninger .

> Er du ansat der!!!!!

Har Kaare hængt dig ud ?

--
Svend

Fra : Kaare

Dato : 10-06-06 16:27

> ergo må den trafik også tælle ikke ....
> Men nej intet negativt om stofa så bliver man hængt ud for de værste
> [...]

Nej, jeg er ansat hos en konkurrent til Stofa!

/Kaare

Fra : Lars Jensen

Dato : 10-06-06 22:02

Nero-Wolfe skrev:
> "Kaare" <nothing@nowhere.invalid> skrev i en meddelelse

> ergo må den trafik også tælle ikke ....

Hvis du giver mig kundenummer og tidspunkterne, og en e-mail adresse,
skal jeg meget gerne sende beviser tilbage på, at der har været udstyr
tilsluttet bag, som har været tildelt IP adresse, via det pågældende
modem, samt været logget ind...

> Men nej intet negativt om stofa så bliver man hængt ud for de værste
> beskyldninger .

Jamen, det du skriver ER noget sludder, så er det jo ikke nemt at gøre
andet - vel?

> Er du ansat der!!!!!
> skulle man tro

jeg er - så mig tror du nok ikke på - synd, men jeg lever med det....

> Nero

Lars B

Fra : Lars Jensen

Dato : 10-06-06 22:00

Kaare skrev:
> [...]
> overgang da jeg skrev min mening om nogle problemer det havde med
> mailsystemet. Så jeg er bestemt ikke kendt for at pynte på sagerne.

Ja, Kaare - du er dum !!

> /Kaare

Lars B

Fra : Lars A.

Dato : 19-06-06 22:28

> Ja, Kaare - du er dum !!

> Lars B
Hæhæ det er næsten som i gamle dage at se jer 2 moppe hinanden :)

Og jeg ville ikke være så mistro mod hverken Lars B eller Kaare, da de 2
har, vil jeg godt væde på mere end styr på hvad de taler om, sådan rent
fakta basseret end du nogen kommer til at at få om ip og date + det løse om
sikkerhed Nero, og de bruger i det mindste også deres rigtige navne og ikke
et alias lige som dig. de tør stå ved deres meninger som er underbygget af
fakta, og ikke bare tomt brok og lort som det du lukker ud

sry kunne ikke lade være :/

note: Troede denne tråd handlede om Orza og ikke stofanet, men det er måske
bare mig :)

//Lars A
X- sofa Supporter.

Fra : Lars Jensen

Dato : 20-06-06 11:17

Lars A. skrev:

> Hæhæ det er næsten som i gamle dage at se jer 2 moppe hinanden :)

:)

> [...]
> et alias lige som dig. de tør stå ved deres meninger som er underbygget af
> fakta, og ikke bare tomt brok og lort som det du lukker ud

Jeg synes det er okay. Brok og lort skal der være plads til...

> note: Troede denne tråd handlede om Orza og ikke stofanet, men det er måske
> bare mig :)

"There is no spoon"(The Matrix)

> //Lars A
> X- sofa Supporter.

Lars B

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 07-06-06 11:10

> jamen med almindeligt internet forbrug ville man aldrig nå de 50 kroner får
> man og vide+ upload koster også penge det vil sige at når stofanet roder i

Hvor får man det at vide?

http://www.stofa.dk/showpage.php?mid=15

Viser, at man kan bruge 50MB for 50,- og så står der at 95% af deres kunder
ikke når 5GB/mdr.

> Men ved godt at i denne gruppe må man ikke sige noget negativt om stofanet
> så bliver man lynchet.

Det må man godt. Men hvis du gerne vil overbevise andre om at Stofa er noget
skrammel, skal der nok mere en postulater til.

Thomas

Fra : Lars Jensen

Dato : 10-06-06 21:57

Nero-Wolfe skrev:
> [...]

> dit modem (hvad de gjorde hele tiden da jeg havde dem) fordi deres linie
> ikke holdte hvad den lovede. det betaler du også for !!!!!

Sikke dog noget forbandet sludder - hvor har du hørt den historie henne?

Lars B

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 10-06-06 23:35

"Lars Jensen" <lars_@_zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Sikke dog noget forbandet sludder - hvor har du hørt den historie henne?
>
> Lars B
Ja alt negativt om stofa er noget sludder ved jeg godt i må meget undskylde
at vi der har en anden mening
end jer andre ikke skal have lov til at give udtryk for den .
har set det hvergang det er oppe at vende her i news at så er der en hel
horde Som regel de samme
personer der kaster sig over os med de dårlige erfaringer med stofanet!!!!
så er det sludder eller så er man fuld af løgn betaler stofa for at der
intet negativt må siges om dem eller hvad????

ved godt at nu kommer der flere og slår mig i hovedet fordi jeg ikke hopper
på stofas reklamer dårlige kundeservice.
havde selv problemer da jeg sasgde op havde ikke haft Stofa i 6 måneder
alligevel fik jeg en opkrævning på
1000 kroner for trafik jeg slet ikke havde haft. det endte med at jeg måtte
sende 3faxer med kviteringen for
afleveringen af udstyret.
Som jeg havde afleveret hos en lokal radio forhandler som foreskrevet fra
stofa.
Har stadig stofanet tv hvor der også er problemer med dårlig modtagelse selv
om at der er blevet lavet nyt net.
fik et nummer vi skulle ringe til gjorde det også og de skulle nok komme har
ikke set skyggen af dem endnu
2 måneder efter .
Nero

Fra : Lars Jensen

Dato : 11-06-06 15:08

Nero-Wolfe skrev:
> [...]

> at vi der har en anden mening end jer andre ikke skal have lov til at give udtryk for den .

Det ved du godt selv også er noget sludder.

Grunden til mit udbrud er, at du skyder Telia Stofa noget i skoene der
ikke er sandt. Havde du nu været saglig i din kritik, så havde vi nok
også taget det seriøst, men at skrive at "management trafik" betales af
kunden, det er noget fjolleri, og har intet på sig.

Så jeg vil stadig gerne vide hvor du har den historie fra.

> ved godt at nu kommer der flere og slår mig i hovedet fordi jeg ikke hopper
> på stofas reklamer dårlige kundeservice.

Jamen, mon ikke der er folk der oplever "dårlig kundeservice" hos andre
udbydere også? Det vil jeg tro - alle kan vi komme ud for medarbejdere
der har en dårlig dag, eller uheldige procedurer som man ikke synes er
hensigtsmæssige... shit happens.

Men det er noget andet ned at opfinde historier - som du gør i starten...

> [...]
> om at der er blevet lavet nyt net.
> fik et nummer vi skulle ringe til gjorde det også og de skulle nok komme har

Du er godt nok en uheldig mand :) - der er da ikke det der ikke er noget
i vejen med... men måske skulle du prøve at kontakte dem igen, på en pæn
måde, det hjælper som regel.

> Nero

Lars B

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 11-06-06 16:44

> [...]
>
> Du er godt nok en uheldig mand :) - der er da ikke det der ikke er noget i
> vejen med... men måske skulle du prøve at kontakte dem igen, på en pæn

hvad er det for historier jeg opfinder
og har henvendt mig til dem flere gange også stille og roligt men hjælper
ikke .
Med hensyn til andre udbyderes kunde service er der andre der også brokker
sig det skal folk have
lovtil uden at blive hængt ud for at lyve og så vidre men det er igen
typpisk når man udtaler sig negativt om stofa så bliver man hakket !!!!!!
Nero

Fra : Lars Jensen

Dato : 11-06-06 17:01

Nero-Wolfe skrev:
> "Lars Jensen" <lars_@_zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> hvad er det for historier jeg opfinder

Det er historien om at du kender en der er blevet faktureret for
"management trafik", altså den trafik der er mellem kabelmodemet og
Telia Stofas headendudstyr...

Lars B

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 11-06-06 18:13

> Det er historien om at du kender en der er blevet faktureret for
> "management trafik", altså den trafik der er mellem kabelmodemet og Telia
> Stofas headendudstyr...
>
> Lars B
sådan var det nu engang manden var bortrejst en hel måned og alligevel blev
han faktureret for forbrug i det tidsrum han var bortrejst ergo må de tage
for management trafik da hans computer slet ikke havde været tændt .
men den tror i jo ikke på da det sikkert er noget negativt om stofa igen
Nero

Fra : Lars Jensen

Dato : 11-06-06 18:49

Nero-Wolfe skrev:
> [...]

> for management trafik da hans computer slet ikke havde været tændt .
> men den tror i jo ikke på da det sikkert er noget negativt om stofa igen

Det er ikke managementtrafik han er faktureret for, og det er 100% sikkert.

Og jeg ved også positivt, at der ikke har været sager hvor kunder er
blevet faktureret for trafik de ikke beviseligt selv har genereret!

> Nero

Lars B
Og ja, jeg er ansat hos Telia Stofa - også i en afdelign med indsigt i
forbrugsafregning...

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 11-06-06 19:08

> [...]
>
> Lars B
> Og ja, jeg er ansat hos Telia Stofa - også i en afdelign med indsigt i
Ja tænkte det nok så det er derfor stofa ikke laver fejl ikke!!!!!
Nero

Fra : Lars Jensen

Dato : 11-06-06 22:48

Nero-Wolfe skrev:

> Ja tænkte det nok så det er derfor stofa ikke laver fejl ikke!!!!!

Jeg kan love dig at der ville blive ballade hvis Telia Stofa
registrerede forbrug på et abonnement der reelt aldrig blev brugt. Der
er en grund til at sådanne processer er certificerede (som jeg også har
været med til)...

> Nero

Lars B

Fra : Thomas Corell

Dato : 13-06-06 08:40

Nero-Wolfe wrote:

> Ja tænkte det nok så det er derfor stofa ikke laver fejl ikke!!!!!

Det er vel ligesom dig, du tager jo heller aldrig fejl ?

--
Don't waste space

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 11-06-06 18:50

> [...]
> han faktureret for forbrug i det tidsrum han var bortrejst ergo må de tage
> for management trafik da hans computer slet ikke havde været tændt .

Du kan ikke slutte dig til ting på den måde. Ud af mange andre plausible
forklaringer, så vælger du at tro at det er firmaet der er synderen. Hvorfor
spørger jeg bare?

Du kan jo starte med at spørge dig selv: Hvis din ven er ude at rejse i en
måned og der ikke er trafik på linien, hvad i alverden skulle stofa så lave
ved modemmet? Tror du de sådan holder øje med hver enkelt brugers modem i
tide og utide for sjov?

> men den tror i jo ikke på da det sikkert er noget negativt om stofa igen

Næh vi tror ikke på den, da du endnu ikke har fremlagt skyggen af bevis
og/eller plausible forklaringer på noget som helst.

Thomas

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-06-06 18:51

"Thomas S. Iversen" skriver:

> [...]
> ved modemmet? Tror du de sådan holder øje med hver enkelt brugers modem i

Selvfølgelig gør de det

Ellers havde manden bare glemt at sikre sit trådløse netværk...

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Turbogrilstarter: http://home6.inet.tele.dk/moppe/tgs.html

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 11-06-06 19:07

> [...]
>
> Thomas
> ikke et ondt ord om stofa det må man ikke sige så er man fuld af løgn
er sgu typpisk når det er stofa det drejer sig om .
for øvrigt kan du tro hvad du vil for i din verden er der kun det stofa
siger der er lov og vi andre der udtaler os negativt om stofa kan bare pikle
af og holde kæft ikke ???????

men holder nu på min historie alligevel og har hørt om flere med samme
historie.
At i så påstår at det er løgn det må så stå for jeres egen regning det er
ofte en udvej og påstå det når man ikke kan modbevise det .Alt negativt om
stofa er bare løgn.
Synes bare de skulle levere nogle produkter der holder hvad de lover !!!!!
Nero

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 11-06-06 20:14

> for øvrigt kan du tro hvad du vil for i din verden er der kun det stofa
> siger der er lov og vi andre der udtaler os negativt om stofa kan bare pikle
> af og holde kæft ikke ???????

Nej, det er ikke kun stofa der er lov i min verden. Jeg har intet med stofa
at gøre, og jeg har intet der gør at jeg skulle forsvare stofa. På den anden
side synes jeg bare det du siger, lyder helt hen i skoven og jeg kan ikke
se, hvorfor lige din ven skulle være ramt.

> men holder nu på min historie alligevel og har hørt om flere med samme
> historie.

Unavngivne mængde argumenter bider ikke på mig. Hvad nu hvis jeg siger: "Jeg
har hørt om flere der er fint tilfredse med Stofa"? Eller "Jeg har hørt om
flere der ikke har oplevet det du oplever"? Er det valide argumenter. Nej
det er det ikke i en saglig diskussion.

> At i så påstår at det er løgn det må så stå for jeres egen regning det er
> ofte en udvej og påstå det når man ikke kan modbevise det .Alt negativt om

Lars, der arbejder hos Stofa, har ellers tilbudt at bevise du tager fejl.
Stort af ham, men jeg tvivler på at du ville købe "beviset" hvis han kom med
det, og jeg synes han skulle bruge sine kræfter på noget andet.

Thomas

Fra : Kaare

Dato : 11-06-06 23:27

> [...]
> stofa er bare løgn.
> Synes bare de skulle levere nogle produkter der holder hvad de lover !!!!!

Problemet er ikke at du er utilfreds med Stofa. Det burde heller ikke være
umuligt at finde kunder der oplever problemer med dem. De findes trods alt
hos alle udbydere.

Problemet er at den del jeg kan tro på, er at du har haft ringet efter en
tekniker, og at de ikke har løst opgaven... eller for den sags skyld aldrig
er mødt op. Der har vi nemlig med mennesker at gøre, og der kan jeg se den
slags fejl opstå. Der er ikke noget direkte forkert i den udtalelse, og
derfor kan jeg lige så vel tro på dig som på Stofa. På det punkt vil jeg
anbefale dig at klage til dem. Evt. sende en skriftlig klage.
- Men lad mig anbefale at holde tonen pænt. Som en der normalt ser det fra
den anden side, kan jeg garantere dig for at de pæne klager tages før de
knap så pæne. Som tekniker, supporter eller driftsmand har man tit empati
med kunder der har en dårlig oplevelse af ens arbejde. Men hvis kunden
bliver urimelig og ubehagelig, holder høfligheden op. Så kan man køre
igennem systemet, og får ikke den ekstra opmærksomhed fra en medarbejder.

Problemet er at du bliver ved med at fastholde noget der er teknisk umuligt.
Management trafik _KAN_ ikke faktureres. Hele måden systemet er bygget op på
gør det umuligt.
Det svarer til at sige at man kender nogen der har siddet i USA med god
modtagelse på et dansk GSM mobilnet. Det vil folk ikke tro på. Så er det
ligemeget at man siger at man har hørt om flere der har gjort det samme...
faktisk bliver man kun mere upålidelig, da det betyder at man åbenbart
hænger ud med indtil flere løgnere.

Som sagt er det ikke dine problemer jeg (og sikkert alle "os") har problemer
med at tro på. Det er det med management trafik der er problemet. Uanset
hvor meget du selv tror på det, passer det ikke. Vi andre prøver sådan set
bare at få dig til at forstå, at din nuværende konklusion er forfejlet. Vi
beskylder dig ikke for at lyve, men prøver at få dig til at indse at vi
heller ikke lyver. Med alle fakta _burde_ du kunne finde frem til en ny
konklusion.

/Kåre

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 12-06-06 04:00

> [...]
>

> /Kåre
>fakta er manden havde været bortrejst og der var faktureret forbrug på hans
have lavet så vi konkluderede at det måtte være stofas egen trafik der havde
talt!!!!!
men supporten sagde noget andet og manden kom til at betale , var dog den
sidste regning,
da han opsagde sit abonnement og skiftede til en anden udbyder .
Hvis det ikke var mannegment trafik hvad var det så!!!!!
Han havde ikke trådløst netværk og han var den eneste der kendte koden til
at logge på med!!!!
Nero

Fra : Kaare

Dato : 12-06-06 06:43

> [...]
> Hvis det ikke var mannegment trafik hvad var det så!!!!!
> Han havde ikke trådløst netværk og han var den eneste der kendte koden til

Jeg kender ikke nok detaljer til at kunne give et fornuftigt svar på hvad
årsagen er til at han er takseret. Det eneste jeg kan sige, er at det IKKE
er management trafik.

/Kaare

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 12-06-06 07:29

> Jeg kender ikke nok detaljer til at kunne give et fornuftigt svar på hvad
> årsagen er til at han er takseret. Det eneste jeg kan sige, er at det IKKE
> er management trafik.

Og der har Lars spillet ud med at ville bevise hvad det var, men det lader
til at have ringe interesse.

Thomas

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 12-06-06 08:12

> Og der har Lars spillet ud med at ville bevise hvad det var, men det lader
> til at have ringe interesse.
>
> Thomas
> har sagt at bemeldte person har skiftet ud byder og jeg kan da heller ikke
> sidde og give personlige oplysninger vidre
fra andre personer vel ?????
kan hører du stadig er sur over nogen har generet stofa !!!!
Nero

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 12-06-06 08:21

> har sagt at bemeldte person har skiftet ud byder og jeg kan da heller ikke
> sidde og give personlige oplysninger vidre
> fra andre personer vel ?????

Personlige oplysninger != kundenummer.

> kan hører du stadig er sur over nogen har generet stofa !!!!

Jeg bliver mere og mere overbevist om at du blot er endnu en internettroll.
Same procedure as last troll then.

Thomas

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-06-06 08:21

Nero-Wolfe skriver:

> kan hører du stadig er sur over nogen har generet stofa !!!!

Kan høre at du stadigt er sur over at din kammerat har taget fejl.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 13-06-06 13:34

"Nero-Wolfe" <Nero-Wolfe@sol.dk> wrote in message

> fra andre personer vel ?????
> kan hører du stadig er sur over nogen har generet stofa !!!!
> Nero

Kom med noget bevis istedet for de der tågede vendinger - at du har hørt at
din nabo's ven har snakket med nogen der.. etc... lad os få noget fakta..

Hatten af for at Telia's medarbejder overhovedet gider diskutere med dig på
det plan du vil argumentere - jeg har intet med Sofanet eller nogen anden
iap at gøre - men finder at du skylder at kunne argumentere det eneste du jo
gør er at råbe.. og når nogen så modsiger dig.. er dit eneste forsvar.. nå
man må ikke drille sofanet...hmm

Fra : Lars Jensen

Dato : 13-06-06 21:14

Nero-Wolfe skrev:

> men holder nu på min historie alligevel og har hørt om flere med samme
> historie.

Det er i hvert tilfælde det pure opspind!!

Det må være træls at være så forblændet af had til en udbyder, at man er
nød til at finde så meget på - sørgeligt :)

> Nero

Lars B

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 13-06-06 22:40

> Det er i hvert tilfælde det pure opspind!!
>
> Det må være træls at være så forblændet af had til en udbyder, at man er
> nød til at finde så meget på - sørgeligt :)

> Lars B
Ja når jeg ikke vil give dig ret er det pure opspind
Nero

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-06-06 22:48

Nero-Wolfe skriver:

> Ja når jeg ikke vil give dig ret er det pure opspind

Det var noget af en indrømmelse at komme emd.

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 13-06-06 22:49

> "Lars Jensen" <lars_@_zulfo.dk> skrev i en meddelelse

>der med sagt at jeg er fuld af løgn!!!!! og ikke har lov til at give udtryk
>for mine meninger og holdninger når de
meninger og holdninger ikke ikke modsvarer dine ikke .
Jeg har på intet tidspunkt sagt eller givet udtryk for at dine udladninger
her i news grupperne er løgnagtige eller
usande.
Vi er ikke enige det er der så mange der ikke er men derfor behøves
modparten jo ikke være fulde af løgn vel !!!!!!!
Nero

Fra : Allan Willems Joerge~

Dato : 13-06-06 22:55

Nero-Wolfe <Nero-Wolfe@sol.dk> wrote:

> Vi er ikke enige det er der så mange der ikke er men derfor behøves
> modparten jo ikke være fulde af løgn vel !!!!!!!

Det er jo en diskution, der hurtigt stopper, når du kommer med
ubestridelige beviser på at du har ret.

--
Allan Willems Joergensen

"We *HAVE* taken on a few rough assignments." - Skeeve

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 13-06-06 22:59

> Det er jo en diskution, der hurtigt stopper, når du kommer med
> ubestridelige beviser på at du har ret.
>
> --
>og de ubestridelige beviser skulle være brugernavn navn og adresse på en
>anden mand givet ud til vildt fremmede mennesker og offentligjort her i
>news !!!!!
ja undskyld men det gør jeg altså ikke ....
Og bruger navnet eksisterer heller ikke mere når han ikke har stofa mere
vel .....
Nero

Fra : Allan Willems Joerge~

Dato : 14-06-06 00:15

Næh, det siger jeg ikke. Men indtil videre er du kun fremkommet med
rygter, beskyldninger og egne meninger. Ikke én gang har du fremlagt et
argument, der gør påstanden troværdig; hvordan du vil bevise at du har
ret er op til dig selv.

> Og bruger navnet eksisterer heller ikke mere når han ikke har stofa mere
> vel .....

Lur mig om personen ikke stadig findes i Stofas billingsystem.

--
Allan Willems Joergensen

"You remind me of a young #N@..." -- Slappy Squirrel

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 14-06-06 06:37

> Lur mig om personen ikke stadig findes i Stofas billingsystem.

Det kan du tro det gør.

Thomas

Fra : Lars Jensen

Dato : 15-06-06 07:55

Nero-Wolfe skrev:
> "Nero-Wolfe" <Nero-Wolfe@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Vi er ikke enige det er der så mange der ikke er men derfor behøves
> modparten jo ikke være fulde af løgn vel !!!!!!!

I dette tilfælde, jo!

Jeg ligger inde med en viden der gør, at jeg 100% kan afgøre at der er
tale om opspind i dette tilfælde.

> Nero

Lars B

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 15-06-06 08:57

> I dette tilfælde, jo!
>
> Jeg ligger inde med en viden der gør, at jeg 100% kan afgøre at der er
> tale om opspind i dette tilfælde.

det er vel påstand mod påstand har intet bevis set på den viden på 100 %
Nero

Fra : Allan Willems Joerge~

Dato : 15-06-06 11:06

> det er vel påstand mod påstand har intet bevis set på den viden på 100 %
> Nero

Der er mindst to personer i denne tråd, der arbejder eller har arbejdet
for Telia med de systemer, der afregner traffik.

Allan Willems Joergensen

"Making love is a mental illness that wastes time and energy."China 1971

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 15-06-06 13:03

> Der er mindst to personer i denne tråd, der arbejder eller har arbejdet
> for Telia med de systemer, der afregner traffik.
>
>OG
Nero

Fra : Allan Willems Joerge~

Dato : 15-06-06 15:45

Og ikke noget; jeg vil lade det være op til andre at afgøre om du er dum
eller en troll; nu ryger du i killfilteret.

Allan Willems Joergensen

"There is no sign of life aboard this vessel." Spock

Fra : Michael

Dato : 15-06-06 16:12

Allan Willems Joergensen skrev:

>Og ikke noget; jeg vil lade det være op til andre at afgøre om du er dum
>eller en troll; nu ryger du i killfilteret.

Frit efter Shakespeare "Troll kan tæmmes"

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 15-06-06 13:30

> Der er mindst to personer i denne tråd, der arbejder eller har arbejdet
> for Telia med de systemer, der afregner traffik.

2 = konspiration

LOL, drop ham og nyd det gode vejr istedet

Thomas

Fra : Lars Jensen

Dato : 16-06-06 07:18

Nero-Wolfe skrev:
> "Lars Jensen" <lars_@_zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> det er vel påstand mod påstand har intet bevis set på den viden på 100 %

Hvilket bevis er det du vil have?

Jeg har arbejdet indgående med certificering af de pågældende systemer,
og jeg ved hvordan nettene er skruet sammen, og hvilken type trafik der
tælles, og specielt hvad der ikke gør.

Tror du selv at myndighederne ville lade stå til, hvis Telia Stofa bare
lod kunderne betale for "management trafik"?

Der er faktisk temmelig høje myndighedskrav til de systemer der skal
tælle og opgøre kundernes trafik.

Hvis din bekendte er kommet til at betale for den trafik "han ikke har
haft", så har Telia Stofa haft uomtvistelige beviser for, at det er fra
udstyr koblet til hans kabelmodem, og anvendt med hans loginoplysninger,
der har genereret trafikken, og det er altså fortsat 100% sikkert, om du
vil det eller ej.

Men jeg tror jeg stopper her - det er tydeligvis krudt spildt...

> Nero

Lars B

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 11-06-06 22:27

> [...]
> de tage for management trafik da hans computer slet ikke havde været tændt

Der kan jo have været andet trafik end management trafik. Din følgeslutning
hænger ikke helt sammen.

Og jeg er ansat hos TDC og ligeglad med om folk kritiserer Stofanet, men det
skal være på baggrund af fakta, ikke løse antagelser...

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - outdated og trist

Fra : Sune Christesen

Dato : 07-06-06 16:26

> Fordi Basse Bergquist er en fupmager af rang. Han har aldrig lavet
> andet end luftkasteller - ud over at spendere de millioner som han fik
> godtroende investorer til at hoste op med.
Det er en om'er. At du mener det, retfærdiggør ikke at du skriver et fuldstændig
irrelevant og negativt indlæg som svar til Bjarke, som prøver at skabe en
debat omkring Orzas udmelding. Det er naturligvis helt i orden at du har
meninger, men at udtrykke dem ved at svare folk med et flabet svar som "Og?"
hører ingen steder hjemme.
Sune

Fra : Claus Tersgov

Dato : 07-06-06 17:05

Sune Christesen skrev:

> [...]
> i orden at du
> har meninger, men at udtrykke dem ved at svare folk med et flabet
> svar som "Og?" hører ingen steder hjemme.

Tror du ligefrem, at Bertel har visioner om at udtrykke sine meninger?

Jeg tror, at det mere handler om at nå dagens kvote...

Claus

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 07-06-06 17:10

> Tror du ligefrem, at Bertel har visioner om at udtrykke sine meninger?
>
> Jeg tror, at det mere handler om at nå dagens kvote...

Hvad handler det her så om?

Thomas

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-06-06 14:05

Sune Christesen skrev:

> Det er en om'er. At du mener det, retfærdiggør ikke at du skriver et fuldstændig
> irrelevant og negativt indlæg som svar til Bjarke, som prøver at skabe en
> debat omkring Orzas udmelding.

Efter at have læst udmeldingen (hvilket jeg først har gjort i
dag), har jeg ret svært ved at forstå hvordan ordet "realistisk"
kom ind i overskriften.

'Udmeldingen' er en 'forklaring' på hvorfor kunderne stadig skal
vente, og som det fremgår af en tråd i
dk.edb.netvaerk.traadloest, er den fuld af løgn (hvilket man dog
ikke kan gennemskue uden en hel del specialviden).

Men noget realistik er der altså ikke i den - ud over det med at
vente og at brugerne ingen forskel vil mærke.

--
Bertel

Fra : Allan Soerensen

Dato : 09-06-06 11:41

> Efter at have læst udmeldingen (hvilket jeg først har gjort i
> dag), har jeg ret svært ved at forstå hvordan ordet "realistisk"
> kom ind i overskriften.

Har du bemærket det lille "?" efter ordet "realistisk" i overskriften?
Jeg opfatter Bjarkes indlæg som et spørgsmål til om nyhedsbrevet ser
realistisk ud, men jeg kan naturligvis have misforstået noget.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 07-06-06 13:59

Nero-Wolfe skrev:

> Hvorfor så negativ ????

Bertel er ikke negativ. Bertel har derimod et mål om at producere mange
tusinde indlæg hver uge, i de fire timer han bruger om dagen på news, og så
er der ikke altid tid til at være informativ.

Claus

Fra : Lars Jensen

Dato : 06-06-06 22:49

Bjarke Hansen skrev:
> Hej
>
> Så er der kommet nyt nyhedsbrev fra orza
>
> http://www.orza.dk/news/news_31maj_dk.pdf
>
> De skriver bla om frekvensbånd og ændring af komponenter på deres bokx.

De er da igang med en god gedigen rygsvømning ;)

Lars B

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 07-06-06 19:34

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> crashed Echelon
writing news:u_lhg.125$gy5.64@news.get2net.dk:

> http://www.orza.dk/news/news_31maj_dk.pdf

Øhmmm TBH lyder det som en slags fraskrivelse end nyhedsbrev.

Orza har i flere måneder, faktisk i flere år i forbindelse med tidligere
selskab haft sloganet "kommer snart" TM.

Nu kom Orza så frem igen for et par år siden, og så skulle det køre på
Wimaxx.
Wimaxx har været fremme i længere tid og kører hos andre selskaber. Nu
melder Orza så ud, at de hellere vil køre på en anden frekvens, meeeeeeen
lige er nødt til at få andet udstyr, så hvis vi liiiiige kan vente lidt
længere.

Min regel om Orza/Basse; jeg vil se det før jeg tror det.

--
Bjarke Andersen