Har et problem i FP2003
Fra : Lindusmus

Dato : 25-08-06 10:45

Jeg har lavet min hjemmesiden i frontpage på min ex-kærestes
computer, men nu har jeg købt programmet selv og nu har jeg et
problem med besøgstælleren. Den siger at jeg mange SharePoint,
hvor finder jeg det henne???

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : enkvinde

Dato : 25-08-06 10:59

"Lindusmus" <Lindusmus_@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> computer, men nu har jeg købt programmet selv og nu har jeg et
> problem med besøgstælleren. Den siger at jeg mange SharePoint,

Share Point er ikke noget du kan finde, men noget som ganske få udbyderer
tilbyder. Visse avancerede funktioner i FrontPage duer kun, når de bliver
lagt op til en udbyder med Share Point.

Dette burde dog ikke gælde tælleren, hvor man kan "nøjes" med en udbyder som
tilbyder FrontPages Extensions. Men din udbyder skal altså tilbyde
FrontPages Extensions som minimum, hvilket plejer at udelukke gratis
siderne.

Mine tællere duer i alt fald hos Surftown og jeg bruger selv 2003 versionen.

Hilsen Eva

Fra : Lindusmus

Dato : 27-08-06 18:11

enkvinde wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> siderne.
>
> Mine tællere duer i alt fald hos Surftown og jeg bruger selv 2003 versionen.

Det der under mig er at jeg kan bruge den på den ene computer men ikke den
anden... Jeg har jo ikke skrifet udbyder.

Fra : enkvinde

Dato : 27-08-06 20:34

> Det der under mig er at jeg kan bruge den på den ene computer men ikke den
> anden... Jeg har jo ikke skrifet udbyder.

Din tæller aktiveres først når den er uploadet. Du kan altså ikke se den i
funktion på din maskine.

Hilsen Eva

Fra : Lindusmus

Dato : 28-08-06 08:54

> Din tæller aktiveres først når den er uploadet. Du kan altså ikke se den i
> funktion på din maskine.
>
> Hilsen Eva

Det har jeg også prøvet...

Fra : enkvinde

Dato : 28-08-06 12:38

> Det har jeg også prøvet...

Understøtter din udbyder FrontPages Extensions ?.... Og hvis udbyderen gør,
har du så også aktiveret den, det skal man nemlig nogle steder, feks. hos
surftown.

Hilsen Eva

Fra : Lindusmus

Dato : 02-09-06 12:20

> [...]
> har du så også aktiveret den, det skal man nemlig nogle steder, feks. hos

Jeg forstår det ikke, for det eneste jeg har gjort er at instaler frontpage på
min egen computer, jeg har ikke skriftede udbyder eller noget. Nu har jeg
slettede hele min hjemmesiden og startede forfra og problemet er det sammen.

Fra : enkvinde

Dato : 02-09-06 13:02

> [...]
> min egen computer, jeg har ikke skriftede udbyder eller noget. Nu har jeg
> slettede hele min hjemmesiden og startede forfra og problemet er det

Hvilken udbyder ligger din hjemmeside hos ?

Hilsen Eva

Fra : Lindusmus

Dato : 06-09-06 18:42

Den ligger hos www.one.com Den gamle b-one.net

Fra : enkvinde

Dato : 06-09-06 22:00

> Den ligger hos www.one.com Den gamle b-one.net

Som jeg så stak hovedet ind hos. De skriver ingen steder at de understøtter
frontpage, hvilket er en forudsætning for at din tæller kan fungerere. Kunne
det tænkes, at de har droppet at understøtte frontpage da de skiftede navn
den 5 september ?... Er det ikke nogenlunde samtidig med, at din tæller ikke
gad mere ?

Prøv at undersøge om de stadig tilbyder Frontpage extensions.

Hilsen Eva

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 06-09-06 22:16

https://www.one.com:443/static/support-faq.do?category=frontpage&number=1