Dobbeltblindtest prales af i TV2morgen
Fra : Bo Warming

Dato : 25-08-06 06:48

En fransk kok fra Le Sommelier var inviteret af DorphPetersen til at
begrunde at 60 madvarer var udvalgt som de bedste og begge påstod at
smagspanelet havde dobbeltblindsmagt, og ikke havde haft viden om hvad
de fik i munden.
Det er ret ufarligt når Høng ctr anden ost, men hvorfor tør ingen lade
afgøre om nogen kan smage forskel på kød der har været frossst en dag
og et år, hvilket ingen kan og det tør jeg vædde mange tusind kroner
på?

Der er iøvrigt fine franske oste i Irma og Iso og Føtex m.m.

St Albin, St Albray-rødskimmel, camembert osv og jeg ku da let lære at
kende den særlige smag med bind for øjnene, men ligefrem at kalde
tilsvarende danske oste for "tyggegummi" er arrogant fransk snobberi

Læger praler meget af kontrol med deres indgreb og at placeboeffekt
kan delvis udelukkes vedr nogle .

Men det gælder under 1% af pilletyper, og sham-kirurgi på
kontrolgruppe er en million gange mere sjælden - ofte virker kirurgi
fordi TROEN KAN FLYTTE BJERGE og når der er smerter og bivirkninger
fra såret, så bliver man stålsat i sin optimisme og "det skal være
galt før det kan live godt"

Læger har beskyttet sig mod at få afsløret patienternes overtro vedr
medicinmand-ritualerne, så Helsinki-deklaration og lægeløfte forbyder
ofte at man tilfældigt udvælger nogle patienter der får overfladiske
snit (sham) og ikke rigtig operation.

Det virker - så godt som munke og stenaldermand indgreb og ofte
fremragende , når patienten VIL RASKHED.
Naturlæger er også fremragende, og jeg har været fængslet i Vestre for
at kalde mig barfodslæge og sædlæge, dengang jeg overgik lægerne i
kvalitet mht sæddonorformidling (De stabilt levende familiefædre, over
hele landet der var (og er) mine donorer, havde mindre kønssygdoms og
genetisk risiko end lægernes,
og når det ikke lykkedes kunstigt gik nogle over til naturmetoden,
hvilket nok gav gavnlig placeboeffekt, oveni.)

Måske min snakkesalige Glistrup-filosofi bidrog til at enlige kvinder,
ægtepar og lesbiske indså at jeg var drevet af idealisme som han, og
at det lagde gavnlig placeboeffekt oveni. Reklamen for os i bogen
"Kvinde kend din krop" var god.og kom af at forfattepanelet rummede og
kendte tilfredse brugere.
Uden omtale ville graviditets-% måske være så lav som hvis en pige ved
julefrokost boller direktøren for at vinde et væddemål og uden
følelser.

Fra : Martin Honoré

Dato : 25-08-06 12:27

I dk.politik Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev:

> [...]
> og når det ikke lykkedes kunstigt gik nogle over til naturmetoden,
> hvilket nok gav gavnlig placeboeffekt, oveni.)

Hvorfor blev du sat i Vestre fængsel? Bare fordi du kaldte dig sædlæge
og barfodslæge?

--
Copyright© Martin Honore, 2006, alle rettigheder forbeholdes.
Overtrædelser vil blive retsforfulgt i henhold til §140 og §299b.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-08-06 15:48

"Martin Honoré" <spamtekst-martin.honore@yahoo.dk> wrote in message

> Hvorfor blev du sat i Vestre fængsel? Bare fordi du kaldte dig
> sædlæge
> og barfodslæge?

Ja, det gav en bøde som var stor nok til at man kunne sidde den af.
Det var grov dumhed at man lod sådant ske, men siden blev
Glistruplovforslag til lov og statens incasso er vildt meget forbedret
og man spilder derfor ikke fængsler på sådant pjat.

Men jeg ser mine ophold i Sdr Omme hhv Vestre Fængsel som mine
skønneste ferier nogensinde - og gratis.

At lægelovens titelbeskyttelse ville blive administreret så tumpet er
da også grinagtigt.

Sdr Omme i tyve dage var for at bryde statens monopol på
adoptionsformidling, hvilket jeg gjorde så rugemødre kom i Ude og
Hjemme dvs reklame for konstruktive anarkistiske lovbrud