Trådløs mus/tastatur med lang
Fra : Morten Kristensen

Dato : 19-06-01 21:55

Hej,

vi har et mødelokale, hvor vi har en pc tilsluttet en projektor.
Vi har pt. tilsluttet et Logitech trådløst tastatur/mus-sæt.
Men rækkevidden er ca. 1.5-2m, hvilket vi ikke er tilfredse med.
Er der nogen, som har erfaring/kender til et produkt med en
rækkevidde på ca. 3-4m og gerne mere ?

Mvh
Morten
--
Morten Kristensen; mailto:mokris@image.dk
Phone +45 3871 2114 - GSM +45 2682 4053

Fra : Kenneth Bransholm Sc~

Dato : 20-06-01 02:27

Jeg har selv et trådløst tastatur og mus fra Logitech - ITouch. Dog den
bedste version. Min erfaringer viser, at jeg kan stille mig op til 10 meter
væk og stadig kontrollere computeren.

Eller har HiFi Klubben en løsning til 3.000, som kan løse problemet. Her
sender du signalet til fjernsynet trådløst!
- Du ser nu også skærmbilledet på tv'et. (rækker 50 meter)

Der findes også andre trådløse muligheder...

Kenneth Bransholm Schou
Kenneth@Bransholm.dk >:)

Send min den email adresse og du får jokes via email hver dag :)

Fra : --==BMF==--

Dato : 20-06-01 12:05

Hvad med at skaffe nogle forlænger ledninger til den der modtager box, også
bare sæt den under bordet? (Hvis der er et)

--
REMOVE NOSPAM TO GET EMAIL