MS Windows
briani 27239
Hvor/hvordan sletter man USB tilsluttede o~
Fra : Per

Dato : 24-08-06 08:32

Hej NG!

Når man tilslutter en USB memorystick, en extern HD osv. til en PC - skriver
den at der er fundet ny hardware osv. Og driverne bliver indlæst - til den
er klar til brug

Det gør den kun første gang man tilslutter enheden.

Kan man på nogen måde slette oplysningerne, så den vil skrive der er fundet
ny hardware osv igen, når man sætter USB´en til en anden gang - således at
det ikke kan ses, at en given USB nøgle har været sat til ?

XP Home.

--
Med venlig hilsen Per!

Fra : jens

Dato : 24-08-06 09:21

> [...]
> fundet ny hardware osv igen, når man sætter USB´en til en anden gang -
> således at det ikke kan ses, at en given USB nøgle har været sat til ?
du skal fjerne usb controlerne i enhedhåndteringen.

mvh.
jens

Fra : .Kody

Dato : 24-08-06 09:30

> [...]
> fundet ny hardware osv igen, når man sætter USB´en til en anden gang -
> således at det ikke kan ses, at en given USB nøgle har været sat til ?

Jeg fik et program med sammen med min nye HP printer.
Det er faktisk utrolig hvad der ligger af drivere og flyder, på enheder jeg
ikke har brugt i flere år

Fra : .Kody

Dato : 24-08-06 09:34

".Kody" <mgs_fjern_@email.dk> skrev i en meddelelse

> "Per" <mesked@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg fik et program med sammen med min nye HP printer.
> Det er faktisk utrolig hvad der ligger af drivere og flyder, på enheder
> jeg ikke har brugt i flere år

Jeg kigger lige efter programmet senere, måske er det freeware, så kan jeg
jo evt. maile det.
..Kody

Fra : Max

Dato : 24-08-06 10:10

Hej .Kody

> Jeg kigger lige efter programmet senere, måske er det freeware, så
> kan jeg jo evt. maile det.

Ellers vil et navn være en god ting :)

Mvh Max

Fra : .Kody

Dato : 24-08-06 11:39

> Hej .Kody

> Ellers vil et navn være en god ting :)
>
> Mvh Max

Ja jeg sidder på arbejde nu, men jeg vender tilbage med et navn.
..Kody

Fra : .Kody

Dato : 24-08-06 18:13

> "Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja jeg sidder på arbejde nu, men jeg vender tilbage med et navn.
> .Kody

Det hedder HP Diagnostic Utility
Det finder digitalkameraer, ipod´s og flash ram, som jeg ikke har haft
tilsluttet længe.
Herefter kan man bare slette dem inkl. drivere.

..Kody