MS Windows
briani 27239
Program til at se hvilke programmer etc. d~
Fra : Lasse Skovsager

Dato : 23-08-06 23:54

Findes det?

pft
--
Lasse Skovsager
www.hartr.dk - vikingegruppe i Hardsyssel

Fra : John

Dato : 24-08-06 00:30

"Lasse Skovsager" <lasse@skovsager.dk> skrev i en meddelelse

Ja, blandt andre dette:
http://majorgeeks.com/download.php?det=3356

Mvh John

Fra : Lasse Skovsager

Dato : 24-08-06 09:15

John wrote:
> "Lasse Skovsager" <lasse@skovsager.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ja, blandt andre dette:
> http://majorgeeks.com/download.php?det=3356
>
> Mvh John

Tjae - tjoe
Det jeg søgte var et program der logger aktiviteten (op/ned) samtidig med
hvilket program der bruger forbindelsen.
Det skal ikke være en stor flot FW eller noget men evt bare et lille program
der ligger i systray og blinker til mig

/lasse

Fra : John

Dato : 24-08-06 10:42

"Lasse Skovsager" <lasse@skovsager.dk> skrev i en meddelelse

> Det skal ikke være en stor flot FW eller noget men evt bare et
> lille program der ligger i systray og blinker til mig

Nåeeh.. jamen det gør Sygate også :)

Spøg til side. Jeg har ikke lige et lille program, som jeg kan
ryste ud af ærmet, men prøv evt at kigge her:

http://www.snapfiles.com/Freeware/categories/Networking/

Mvh John

Fra : Lasse Skovsager

Dato : 24-08-06 11:24

John wrote:

> Nåeeh.. jamen det gør Sygate også :)
>
> Spøg til side. Jeg har ikke lige et lille program, som jeg kan
> ryste ud af ærmet, men prøv evt at kigge her:

> [...]

Mange tak kigger lige ;)

/ls

Fra : Robert Eriksen

Dato : 24-08-06 12:54

Lasse Skovsager wrote:

> [...]
> hvilket program der bruger forbindelsen.
> Det skal ikke være en stor flot FW eller noget men evt bare et lille program

Det kan ganske vist ikke logge noget for dig, men TCPView kan fortælle
dig hvilke programmer der har hvilke forbindelser aktive
http://www.sysinternals.com/Utilities/TcpView.html

I virkeligheden bare en pæn overflade til NETSTAT.EXE -o og Taskmanager :)