Deling af internet ressourser
Fra : Henrik Nielsen

Dato : 23-08-06 20:28

Er det muligt at begrænse resourser til enkelte IP adresser ?
Jeg har en router med en stationær og en netværksprinter tilkoblet via
kabel, derudover har jeg 2 bærbare der kobler på trådløst.
Mit problem er at når alle 3 PC ere kobler på internettet går det ærlig tal
lidt langsomt !!!!!! og mange gange er det bare chat der kører på de 2 af PC
erne så var det rart at kunne skrue lidt ned for deres båndbredde.

Henrik

Fra : Jørn Andersen

Dato : 24-08-06 03:25

On Wed, 23 Aug 2006 21:27:57 +0200, "Henrik Nielsen" <h.nielsen@c.dk>
wrote:

> [...]
>lidt langsomt !!!!!! og mange gange er det bare chat der kører på de 2 af PC
>erne så var det rart at kunne skrue lidt ned for deres båndbredde.

Hmmm, hvis det er chat som i "chat via tastatur", så burde det vel
ikke æde ret meget af din båndbredde. Så mon ikke du har et andet
problem?

--
Jørn Andersen,
Brønshøj