MS Windows
briani 27239
Indtastning af licens nøgle i XP Pro
Fra : Povl Erik

Dato : 23-08-06 19:59

Hejsa!

Jeg har gen-installeret min XP. Desværre nåede jeg ikke at registrere den i
tide (dovenskab...) - når jeg forsøger at registrere nu - kan den ikke få
forbindelse til M$ - eneste alternativ er - den telefoniske model. Og disse
2 kan den så stå og loop igennem....

Hvordan kan jeg komme "tilbage" - til den normale indtastning af
licensnøglen?

pfht, PE

Fra : Johnn Nekman

Dato : 23-08-06 20:45

On Wed, 23 Aug 2006 20:58:51 +0200, "Povl Erik" <pølser@m_brød.dk>
wrote:

> [...]
>2 kan den så stå og loop igennem....
>
>Hvordan kan jeg komme "tilbage" - til den normale indtastning af
Hvis du brugte din rigtige nøgle i forbindelse med installationen, så
er det blot at ringe til Microsoft på 80 70 13 15 og lade dem betale
for samtalen når du får den aktiveret.
--
Mvh Johnn

Fra : Povl Erik

Dato : 23-08-06 21:05

Jamen - det er jo netop problemet - at jeg ikke har angivet en nøgle...

Mvh, PE

Fra : Johnn Nekman

Dato : 23-08-06 21:42

On Wed, 23 Aug 2006 22:04:38 +0200, "Povl Erik" <pølser@m_brød.dk>
wrote:

>Jamen - det er jo netop problemet - at jeg ikke har angivet en nøgle...
>
>Mvh, PE
Øhh, installerede du med en resque cd?
Anyways, prøv blot at ringe til dem, så kan du få hjælp direkte fra
problemskaberne selv ... Sålænge du har et serienummer du ved
hører sammen med din maskine kan det jo næppe gå helt galt.
Johnn (som er godt træt af produktaktivering)

Fra : John

Dato : 24-08-06 05:35

"Povl Erik" <pølser@m_brød.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan kan jeg komme "tilbage" - til den normale indtastning
> af licensnøglen?

Måske med: http://www.snapfiles.com/get/rockxp.html

- eller her:
http://catalog.microsoft.com/genuine/purchase/UpdateInstructions.aspx

Mvh John

Fra : Asle Bjerva

Dato : 24-08-06 08:53

John wrote:

> Måske med: http://www.snapfiles.com/get/rockxp.html
>
> - eller her:
> http://catalog.microsoft.com/genuine/purchase/UpdateInstructions.aspx
>
> Mvh John

Det programmet trigger virusbeskyttelsen fra Symantec med melding om at det
inneholder:
Hacktool.Pwdump. Kanskje det ikke er heldig med slike programmer installert
?

Programmet Belarc gjør en full gjennomgang av hele PCen og inneholder IKKE
noen slike programmer.
Det gir i tillegg til lisensnøkler også en oversikt over versjoner for
programmer og en status på sikkerheten.

http://www.belarc.com/

Gratis for privat bruk. Anbefales !

--
Asle Bjerva, Oslo
E-post: asle.bjerva.at.oslo.online.no

Fra : John

Dato : 24-08-06 10:37

"Asle Bjerva" <abuse@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> Det programmet trigger virusbeskyttelsen fra Symantec med
> melding om at det inneholder:
> Hacktool.Pwdump. Kanskje det ikke er heldig med slike
> programmer installert

Tak for tilbagemelding, Asle. Jeg tror ikke, der er grund til
nervøsitet.

Bemærk kommentaren til RockXP: ".. Note: Some anti-virus
programs may alert you when installing a tool that can reveal
your passwords. .."

Jeg har aldrig oplevet problemer af nogen art med software fra
Snapfiles.

> Programmet Belarc gjør en full gjennomgang av hele PCen
> Det gir i tillegg til lisensnøkler

Jep, fint program, men RockXP gi'r mulighed for at _skifte_
nøgle.

Mvh John