HP OfficeJet G55
Fra : Asterix

Dato : 19-06-01 21:35

Jeg har skiftet til Windows 2000, og kan ikke få min printer (HP OfficeJet
G55) til at køre, jeg har hentet den nyeste driver pack til sådan en
printer på HP's hjemmeside, og kan også installerer den, men der sker bare
intet når jeg skal udskrive noget...???
Er der nogen der kender til problemet ???

Fra : Wass Up

Dato : 20-06-01 08:39

"Asterix" <jn1@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> intet når jeg skal udskrive noget...???
> Er der nogen der kender til problemet ???

Ja M$ kender til problemmet .. skulle være rettet i SP2