Så har X'EN været ved lægen
Fra : henrik010180@hotmail~

Dato : 22-08-06 23:12

Og svaret hun fik af lægen var :
Du er 8 uger henne...
Vi havde sex for første gang i adskildelige måneder den 27.juli, selv
med et par ugers fejlmargen er det vist rimeligt at konkludere at jeg
ikke behøver bekymre mig mere om hende og hendes "sexuelle affald "
(Så slemt er det ikke ment.. Men lidt galgen humor hjælper nu altid
på humøret)...
Specielt ikke når hun selv har tilstået utroskaben..

Så jeg er faktisk RIGTIG meget lettet...Og temmelig tilfreds med
"resultatet" hos lægen, for jeg behøver ikke tænke på om jeg har et
barn rendende rundt med en mor jeg ikke har nogen interesse længere
overhovedet..

Så jeg tror jeg har lært en del af denne oplevelse..Og har da også
bestilt en stor omgang kondomer, så jeg ikke skal være i tvivl igen..

Og hey nu er jeg jo single... ;)
Nogen der har en sød single veninde.. hehe...

Fra : 0h-paradis

Dato : 23-08-06 08:29

henrik010180@hotmail.com skrev:
> [...]
>
> Og hey nu er jeg jo single... ;)
> Nogen der har en sød single veninde.. hehe...

Nå, jeg har kender flere tilfælde af forkert udregning og tidspunkter,
så du må nok afvente en blodprøve, jeg selv er født 1½ mdr. for tidligt
så vidt jeg husker(har fået fortalt)

Har du aldrig været på grisebassen? for så må du da være meget hellig

fra
Jørgen

Fra : -=JF=- arb

Dato : 23-08-06 13:55

"0h-paradis" <0h@paradis.dk> skrev i en meddelelse

> Har du aldrig været på grisebassen? for så må du da være meget hellig

Jeg blander mig lige i denne her.......

Hvorfor skulle man være hellig for ikke at have været på grissebassen?

Min kone og jeg har været sammen i små 20 år, og jeg har aldrig været på
grissebassen... Og tro mig - Jeg er ikke hellig Hverken i overført
betydning eller på anden vis!

Det er en ting at man under en klemmedans til en fest 'kommer til' at kysse
lidt, eller at man lader hånden glide ned over enden på damen. Well, Shit
happens - Men man 'kommer ikke til' at tabe alt tøjet og falde ned på en
nøgen dame - og tilmed falde så uheldigt at pjorten falder i hul - Og oven i
købet bli'r VED med at falde ind i hende No way - Så uheldig er der vist
ingen der er uden at man hjælper karftigt til selv

Hvis man synes at ens partner er så pisse ligyldig at han/hun/den/det ikke
er bedre værd end at man godt kan bolle udenom - så er det et bevidst valg
man tager - Hellig eller ej!

Bare mine two cents - og beklager OT-indlægget

Mvh John

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-06 19:37

-=JF=- arb wrote:
> [...]
> bevidst valg man tager - Hellig eller ej!
>
> Bare mine two cents - og beklager OT-indlægget

Hørt hørt. Vil bare sige, at jeg er helt enig i det du skriver.
/Peter

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 23-08-06 14:16

> Har du aldrig været på grisebassen? for så må du da være meget hellig

Hvad helligt er der i det? En masse mennesker er deres partner tro - ikke
fordi de er hellige, men fordi de har det godt hvor de er. Der er jo ingen
grund til at spise ud, hvis man bliver mæt hjemme.

Mvh Maria

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 23-08-06 15:56

Saml appetit ude, spis hjemme
mvh Ebbe

Fra : ks

Dato : 23-08-06 15:23

> Har du aldrig været på grisebassen? for så må du da være meget hellig
>
> --
> Mvh
> fra
> Jørgen
hvad er det for noget vrøvl?!?!?!?
Hvad helligt er der i at leve i tillid og kærlighed?!?!?

Ja hvis det er normen for dig, så håber jeg din bedre halvdel er indforstået
med du ikke vel være "hellig"!!!!

mvh
Kenneth

Fra : Workingmom

Dato : 23-08-06 17:33

0h-paradis skrev:
> [...]
> så vidt jeg husker(har fået fortalt)
>
> Har du aldrig været på grisebassen? for så må du da være meget hellig

På det tidspunkt er der ikke så meget at spille om. Ved evt scanning (og
vist også blodprøvemålinger) kan man med næsten datos nøjagtighed sige,
hvornår befrugtningen er sket (og så regner man altså fra sidste
menstruations første dag, så det sekund, man har haft samleje, er man
normalt to uger henne)

Tine

Fra : BA

Dato : 23-08-06 18:20

> Nå, jeg har kender flere tilfælde af forkert udregning og tidspunkter, så
> du må nok afvente en blodprøve, jeg selv er født 1½ mdr. for tidligt så
> vidt jeg husker(har fået fortalt)

At blive født for tidligt nu om dage, er at man ikke har ligget i moders liv
de vist nok 40uger man bør.

I gamle dage var der nok flere,der blev "født for tidligt", selvom de var
fuldbårne. (så nåede forældrene at blive gift, inden DET kunne ses)

> Har du aldrig været på grisebassen?

Hvad vil det sige?

for så må du da være meget hellig

skulle der have stået "heldig"?

--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse, skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 23-08-06 21:35

<henrik010180@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Og svaret hun fik af lægen var :
> Du er 8 uger henne...

pas nu på med at være skråsikker...... indimellem kaster sådan en bebs en
skruebold, så det hele får et tvist man ikke havde regnet med....

har selv stået midt i en graviditet med en fyr, og fået at vide at
jordemoderen "troede vist nok" at jeg var en måned længere henne end
beregnet og ville sende mig til scanning..... finten var, at havde jeg været
det, så havde der været en helt anden far inde i billedet....

heldigvis for mig og min søn, viste det sig at jeg blot havde en meget
højtliggende livmoder.... men det beviser bare, at før der ligger en
scanning på bordet, er intet 100% sikkert...

knus, sabina

Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 24-08-06 08:56

Sabina Hertzum skrev:
> [...]
> højtliggende livmoder.... men det beviser bare, at før der ligger en
> scanning på bordet, er intet 100% sikkert...

Hej Sabina

I det her tilfælde foreligger der netop en scanning af fostret. Så her
er livmoderens størrelse og lejring vel ikke aktuel? 8 uger henne er
livmoderen jo stadig gemt nede bag skambenet og kan jo ikke rigtigt
mærkes...

Nå .. anyways, så har pigen indrømmet sin seksualakt på tidspunktet for
undfangelsen (8 uger).

Hilsen Jesper