MS Windows
briani 27239
fejl program på skrivebord.
Fra : Hm

Dato : 22-08-06 14:47

Hej
Håber I kan hjælpe, da jeg har fået lavet noget jeg aldrig har prøvet før.

Jeg sendte en mail fra min anden pc og til denne med linket til min netbank,
trykkede på linket og der blev spurgt om jeg ville lave en genvej til den,
og jeg forestillede mig, at det blev en ikon som det plejer, men det blev
faktisk det start billede som man går ind i net bank på, som nu ligger bag
ved nogle andre ikoner, og jeg kan simpelt hen ikke finde ud af hvordan jeg
kommer af med det igen, har prøvet at slukke og tænde igen, men til min
store skræk er det der igen og mit anti virus spørger hele tiden om jeg
tillader at åbne.

Hvis forklaringen er dum, så spørg venligst og jeg vil forsøge igen.
Hilsen
Hanne

Fra : L.E.P.

Dato : 22-08-06 15:31

Tue, 22 Aug 2006 15:47:04 +0200, skrev "Hm" <mishama@hongnet.dk> :

> [...]
>tillader at åbne.
>
>Hvis forklaringen er dum, så spørg venligst og jeg vil forsøge igen.

Prøv at læse tråden 'Genvej på skrivebordet' fra d. 20/8.

Hilsen Lars

Fra : Hm

Dato : 22-08-06 19:58

> Prøv at læse tråden 'Genvej på skrivebordet' fra d. 20/8.
>
> Hilsen Lars

Hej, jeg havde læst det og troede at det var et andet problem, da jeg ikke
kan finde nogen egenskaber hvor der er flueben, jeg har prøvet at højre
klikke på skrivebordet hvad er det jeg ikke gør rigtigt??
Hanne

Fra : L.E.P.

Dato : 23-08-06 08:14

Tue, 22 Aug 2006 20:58:03 +0200, skrev "Hm" <mishama@hongnet.dk> :

> [...]
>kan finde nogen egenskaber hvor der er flueben, jeg har prøvet at højre
>klikke på skrivebordet hvad er det jeg ikke gør rigtigt??

Højreklik på skrivebordet.

Vælg Egenskaber > fanen Skrivebord > knap 'Tilpas skrivebordet' >
fanen Web.

Her kan du bestemme hvilken webside der skal vises på dit skrivebord.

Hilsen Lars

Fra : Hm

Dato : 23-08-06 17:33

Hej tak for hjælpen, det var lige det der skulle til, og mine "knopper" gik
væk med det samme!!!
Hilsen
Hanne