MS Windows
briani 27239
Outlook Express
Fra : Pilen

Dato : 21-08-06 20:54

Jeg har problemer med en nyhedsgruppe ( dk.fritid.hus-og-have ) i Outlook
Express (XP Home ) .
Jeg har abonnement på
10 nyhedsgrupper som alle virker fint , men gruppen (
dk.fritid.hus-og-have ) er der pludselig kludder med .
Når jeg klikker på gruppen kommer beskeden "mappen kunne ikke åbnes "
mulige årsager : der mangler diskplads / der mangler hukommelse .
Hvad er der galt , der har aldrig været problemer før og de andre grupper
fungerer fint .
venlig hilsen
pilen

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Holst

Dato : 21-08-06 21:01

Pilen wrote:

> [...]
> mulige årsager : der mangler diskplads / der mangler hukommelse .
> Hvad er der galt , der har aldrig været problemer før og de andre grupper

Prøv news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express som gruppen
vist hedder.