MS Windows
briani 27239
Hvor er java's keystore?
Fra : Leif Neland

Dato : 21-08-06 15:03

Win XP Pro

Jeg kan ikke komme på nordea's netbank.

Når jeg starter, og den skal vise login-billedet, kommer den med en
java-fejl: Invalid keystore format.

Men laver jeg en ny windows-bruger, kan jeg godt komme på.

Så keystore'n må ligge under hver enkelt bruger.

Jeg har efter anvisning fra nordea's support ladet java slette midlertidige
filer, og af og geninstalleret java, men det hjælper ikke.

Hvis jeg kan slette dette keystore, regner jeg med at kunne komme på igen.

Men hvor...?

Leif

Fra : Johnn Nekman

Dato : 21-08-06 16:29

On Mon, 21 Aug 2006 16:02:37 +0200, "Leif Neland" <leif@neland.dk>
wrote:

>Win XP Pro
>
>Jeg kan ikke komme på nordea's netbank.
>
>Når jeg starter, og den skal vise login-billedet, kommer den med en
>java-fejl: Invalid keystore format.
Har du prøvet at ringe til Nordea Netbank support. De er ret dygtige
til at hjælpe.
--
Mvh Johnn

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 21-08-06 18:16

After serious thinking Johnn Nekman wrote :
> Har du prøvet at ringe til Nordea Netbank support. De er ret dygtige
> til at hjælpe.

Har du prøvet at læse hele indlæget før du svarer ? ;) Han har haft fat
i Nordeas support.

"Frisbeetarianism is the belief that when you die, your soul goes up on
the roof and gets stuck." - George Carlin