MS Windows
briani 27239
Vista download
Fra : Peter Martinsen

Dato : 21-08-06 05:23

Hej

Jeg har netop tiltusket mig en blank DVD, så jeg kunne hente Microsoft Vista
Beta.

Nu opdager jeg, at det ikke kan lade sig gøre at
hente Vista mere - kom for sent brrrrr ...

Er der nogen som ligger inde med Vista, som jeg
mod betaling kan benytte mig af ?

Vil det funke i så tilfælde ?

Mvh Petersen
skype: petermartinsen
msn: oz1pmx@mail.dk

Fra : Henning

Dato : 21-08-06 13:52

On Mon, 21 Aug 2006 06:23:24 +0200, "Peter Martinsen" <oz1pmx@mail.dk>
wrote:

> [...]
>
>Nu opdager jeg, at det ikke kan lade sig gøre at
>hente Vista mere - kom for sent brrrrr ...
>
>Er der nogen som ligger inde med Vista, som jeg

Den ligger "overalt" på nettet, bl.a. i news:alt.binaries.cd.image