MS Windows
briani 27239
Jobliste
Fra : Kragen

Dato : 19-08-06 23:21

Hej
Når jeg forsøger at komme ind i jobliste,står der : Jobliste er blevet
deaktiveret af din administrator.!! Jeg tror problemet opstod efter en
regclean.!! Hvordan aktiverer jeg jobliste igen.??
Bo

Fra : jda

Dato : 20-08-06 02:57

Sun, 20 Aug 2006 00:20:50 +0200 hamrede Kragen i tastaturet og der stod i
dk.edb.system.ms-windows:

Hvilket styresystem?
--
Jakob
Sv: Fordi det forstyrrer den måde mennesker normalt læser tekst

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 20-08-06 06:14

"Kragen" <bokrag@removetele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> deaktiveret af din administrator.!! Jeg tror problemet opstod efter en
> regclean.!! Hvordan aktiverer jeg jobliste igen.??

Har du prøvet "systemgendannelse"?

Hans-Jørgen
www.sindholt.danmark.nu

Fra : Johnn Nekman

Dato : 20-08-06 07:24

On Sun, 20 Aug 2006 00:20:50 +0200, "Kragen"
<bokrag@removetele2adsl.dk> wrote:

> [...]
>deaktiveret af din administrator.!! Jeg tror problemet opstod efter en
>regclean.!! Hvordan aktiverer jeg jobliste igen.??

Kan også være en virus der har deactiveret jobliste for ikke at blive
'opdaget'. Prøv at starte RegEdit og gå ned under:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System
og hvis der er en værdi der hedder DisableTaskMgr kan du enten sætte
den til 0 eller slette den.
Johnn

Fra : Kragen

Dato : 20-08-06 09:14

"Johnn Nekman" <johnn_1106@notmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System
> og hvis der er en værdi der hedder DisableTaskMgr kan du enten sætte
Kan ikke finde noget der.!!
Må prøve systemgendannelse.!!
Tak for hjælpen til alle.!!
Bo

Fra : Kragen

Dato : 20-08-06 09:37

> "Johnn Nekman" <johnn_1106@notmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan ikke finde noget der.!!
> Må prøve systemgendannelse.!!
> Tak for hjælpen til alle.!!
> Bo
>Systemgendannelse hjalp ikke.! Øv.!
Kører XP Pro.
Bo

Fra : jda

Dato : 20-08-06 14:42

Sun, 20 Aug 2006 10:36:53 +0200 hamrede Kragen i tastaturet og der stod i
dk.edb.system.ms-windows:

> Kører XP Pro.
> Bo
Hvis det er pro,
Start -> kør -> skriv 'gpedit.msc' -> i det vindue der kommer op skal du
finde 'Brugerkonfiguration\Administrative skabeloner\System\Indstillinger
for Ctrl+Alt+Delete -> dobbeltklik på Fjern jobliste -> vælg 'Deaktiveret'
Prøv eventuelt en systemgendannelse til før hele miseren startede først og
prøv at hold dig til Windows egne værktøjer

Fra : Per

Dato : 20-08-06 10:00

> [...]
> deaktiveret af din administrator.!! Jeg tror problemet opstod efter en
> regclean.!! Hvordan aktiverer jeg jobliste igen.??

Dette gratis program kan genskabe din jobliste.

http://www.superantispyware.com/?tag=SUPERANTISPYWARE

Der er intet snavs ved programmet og det er formentlig et af de bedste
gratis antispywarefjernere på markedet. Jeg bruger det selv med stor
tilfredshed.

Der er et faneblad der hedder repairs - Der kan du gendanne din jobliste.

Mvh. Per

Fra : Krag

Dato : 20-08-06 10:55

> [...]
>
> Mvh. Per
>
> Jeg scannede med superanti. og rep.jobliste.
Jobliste er tilbage, men nu kan jeg kun starte i fejlsikret.
Hvad kan der være sket.?
Bo

Fra : hcma

Dato : 20-08-06 10:19

> [...]
> deaktiveret af din administrator.!! Jeg tror problemet opstod efter en
> regclean.!! Hvordan aktiverer jeg jobliste igen.??

meget simpelt: http://www.hcma.dk/tips31to40.htm#no32
m v h
hcma/-

Fra : Kragen

> [...]