MS Windows
briani 27239
Bridge program bliver småt
Fra : Mr. Mox

Dato : 12-08-06 15:08

Jeg har på en ny PC med Netværksteder overført nogle Bidge-programmer.

Når jeg åbner dem er de ret små på skærmen.

Jeg har holdt CTRL. nede og "trukket" i hjørnet, men det er kun et
underliggende hvidt felt der bliver større.

Er her hjælp at hente??

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-08-06 16:00

Den 12-08-06 16.07 skrev Mr. Mox følgende:

> Når jeg åbner dem er de ret små på skærmen.
>
> Jeg har holdt CTRL. nede og "trukket" i hjørnet, men det er kun et
> underliggende hvidt felt der bliver større.

Prøv med skift-tasten i stedet. Hvis du vil have mere hjælp, så fortæl
lidt om, hvad det er for et program, og håb så, der er nogen, der kender
det.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Instant Converter lader dig omregne forskellige måleenheder, for