MS Windows
briani 27239
Windows XP-fryser skrivebord, hvad gør jeg~
Fra : Fe_i

Dato : 07-08-06 19:23

Hej alle
Jeg håber på et godt råd til løsning af følgende problem:
Min bærbare fryser af og til skrivebordet ved opstart.
Hverken tastatur eller mus er aktive.
Jeg anvender daglig opdateret AVG-antivirus software samt jævnligt opdateret
Ad-Aware spyfinder.
Endvidere har jeg kørt Windows Defender "Full Scan".

Jeg håber i har nogle idéer til løsning af problemet?

Med venlig hilsen.
hp

Fra : Johnn Nekman

Dato : 07-08-06 20:04

On Mon, 7 Aug 2006 20:23:24 +0200, "Fe_i" <hp.mm@mail.dk> wrote:

> [...]
>Ad-Aware spyfinder.
>Endvidere har jeg kørt Windows Defender "Full Scan".
>
>Jeg håber i har nogle idéer til løsning af problemet?
Af og til problemer kan være svære at fejlsøge
Her et par ideer:
1. Opret en ny brugerkonto, og prøv at køre med den
2. Stop nogle af de programmer der bliver loaded ved at 'fjerne' dem
med Start -> Kør -> MSCONFIG.
3. Og den radikale: Lav en ny clean installation på maskinen
--
Mvh Johnn

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 07-08-06 20:21

Fe_i skrev:
> [...]
> opdateret Ad-Aware spyfinder.
> Endvidere har jeg kørt Windows Defender "Full Scan".
>
> Jeg håber i har nogle idéer til løsning af problemet?

Min gjorde det på et tidspunkt fordi jeg ikke havde en grafikkorts-driver
inde. Dvs. at jeg brugte den fra Windows og ikke grafikkortsproducentens.

Eller kan en rensning af din registeringsdatabase måske gøre det.

Jeg bruger selv CCleaner http://www.ccleaner.com/
og har en overgang brugt
RegCleanhttp://www.download.com/3000-2094-881470.html
begge med gode resultater og de er begge gratis.
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...

Fra : Fe_i

Dato : 07-08-06 21:35

"Fe_i" <hp.mm@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> opdateret Ad-Aware spyfinder.
> Endvidere har jeg kørt Windows Defender "Full Scan".
>
> Jeg håber i har nogle idéer til løsning af problemet?

Tak til både Johnn og Torben
Jeg vil afprøve jeres forslag og melder tilbage ved et positivt resultat
eller hvis jeg har yderligere spørgsmål.

Med venlig hilsen
hp.