MS Windows
briani 27239
prob. med ext. drev i win.2003
Fra : Ivan

Dato : 04-08-06 12:42

Jeg har lige inst. en win. 2003 server til at styre et netværk
herhjemme, men den kan ikke finde vores usb-HD.
Går jeg ind i administrer, diskmanegement etc. er disken fundet, men i
denne computer eller i stifinder ses den ikke.
Den er på 160 gb og format. som ntfs.
Nogle gode råd ?
Ivan !

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 04-08-06 23:29

Ivan <enghavevej@tiscali.dk> wrote:

> [...]
>Går jeg ind i administrer, diskmanegement etc. er disken fundet, men i
>denne computer eller i stifinder ses den ikke.

Mon ikke du kan / skal give disken et 'drevbogstav' i
diskmanagement.....

<mlr>

Fra : Ivan

Dato : 04-08-06 23:11

Michael Rasmussen skrev:

> Mon ikke du kan / skal give disken et 'drevbogstav' i
> diskmanagement.....
>

> <mlr>

jeg takker tusinde gange for hjælpen, det gjorde tricket, nu virker disken.
Ivan !