MS Windows
briani 27239
Hvad er "ech" i Joblisten?
Fra : Mr. Mox

Dato : 03-08-06 22:05

Det sker at jeg har vrøvl når jeg lukker ned, hvis jeg går i joblisten,
somme tider med Control Alt delete står der I Job ech kører. hvad
kan det mon være??

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Jens Kloster (7400)

Dato : 04-08-06 07:53

On Thu, 03 Aug 2006 23:05:12 +0200, "Mr. Mox" <jensnyt@nrdc.dk> wrote:

>Det sker at jeg har vrøvl når jeg lukker ned, hvis jeg går i joblisten,
>somme tider med Control Alt delete står der I Job ech kører. hvad
>kan det mon være??
>
>Med venlig hilsen Mr. Mox

Se her
http://us.mcafee.com/virusInfo/default.asp?id=description&virus_k=100476

Håber det hjalp dig ;)

Mvh.
Jens

Fra : Mr. Mox

Dato : 05-08-06 08:29

Jens Kloster (7400) skrev:

> Se her
> http://us.mcafee.com/virusInfo/default.asp?id=description&virus_k=100476
>
> Håber det hjalp dig ;)
>
> Mvh.
> Jens
Jeg takker mange gange, har set siden men må indrømme at jeg ikke
rigtigt ved hvad jeg skal gøre. Ech er åbenbart en virus, hvorfor bliver
den så ikke slettet aj Norton, AVG, Mailwasher ?????
med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 05-08-06 16:24

"Mr. Mox" <jensnyt@nrdc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ved hvad jeg skal gøre. Ech er åbenbart en virus, hvorfor bliver den så
> ikke slettet aj Norton, AVG, Mailwasher ?????

Bruger du flere antivirus programmer på én gang?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern "NOMORESPAM" ved svar på e-mail.