MS Windows
briani 27239
se emails inden Outlook
Fra : steen

Dato : 31-07-06 10:23

Hej,

jeg har tidligere brugt et program, hvor man kunne se emailsne inden
man hentede dem i Outlook, så man kunne slette spam eller virus inden
de kom ind i computeren.

Er der nogen der kender et program som gør det.

Det var freeware det jeg brugte, men var også i en shareware udgave.

Man kunne også lave en godkendt og blackliste i programmet, så det
blev mere automatisk.

Håber nogen kan hjælpe.

Hilsen

Steen

Fra : JE

Dato : 01-08-06 12:06

"steen" <steengod@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:9oirc2tv1a7mo724qn3upolh5jij6l8nk9@4ax.com...
> [...]
> de kom ind i computeren.
>
> Er der nogen der kender et program som gør det.

Det kan dette program + meget mere.

http://www.poppeeper.com/

Fra : Torben

Dato : 01-08-06 14:20

Og en her endda på dk. http://www.ppsoft.dk/Mailcheck_eng.htm
--
Mvh Torben

Fra : Hm

Dato : 01-08-06 20:13

Og en her endda på dk. http://www.ppsoft.dk/Mailcheck_eng.htm

****************
Jeg har lagt dette program ind, da det er på dansk, men når jeg vil checke
mail, så kommer den ud og siger at pop data mangler, og hvad gør jeg så
venligst
Hanne

Fra : Torben

Dato : 02-08-06 06:54

"Hm" <mishama@hongnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har lagt dette program ind, da det er på dansk, men når jeg
> vil checke mail, så kommer den ud og siger at pop data mangler,

Du skal gå ind under konti og udfylde felterne.
--
Mvh Torben

Fra : Hm

Dato : 02-08-06 08:01

Du skal gå ind under konti og udfylde felterne.
***********
ok, men der står alle tre adresser det eneste der ikke er udfyldt er
password og her er jeg i tvivl
hilsen
Hanne

Fra : Benny Andersen

Dato : 02-08-06 08:38

On Mon, 31 Jul 2006 11:22:55 +0200, steen wrote:

> [...]
> de kom ind i computeren.
>
> Er der nogen der kender et program som gør det.
Jeg brugte en gang lydia dertil. Mener det er shareware.

Ellers er der den besværlige men dog ikke særligt indviklede, at ftp pop
serveren på port 110. Man behøver ikke at studere hele RFC'en vedrørende
pop3, blot sætte sig ind i kommandoer for login, listning af mails,visning
af første x antal linier på udvalgte mails, og sletning af udvalgte mails.
Men OK - ftp uden andet interface er ikke til daglig brug.
Benny Andersen

Fra : Benny Andersen

Dato : 02-08-06 21:47

> [...]
> af første x antal linier på udvalgte mails, og sletning af udvalgte mails.
> Men OK - ftp uden andet interface er ikke til daglig brug.
Mente naturligvis telnet og ikke ftp.

Benny Andersen