MS Windows
briani 27239
Dvale, men starter selv....
Fra : Ole

Dato : 28-07-06 23:34

Min puter lever sit eget liv i disse dage. den er en xp - OEM.

Når jeg sætter den i dvale, går der mellem 10 sek og nogle få minutter eller
op til 20 - 30 minutter, og så står den nok så flot og viser sin pauseskærm
frem.

Jeg har nu den holdning at det er mig der skal bestemme hvornår den skal
starte, så jeg gik i krig med virustjek og malwaretjek i stor stil - AVG,
Adware, trend-online, superantispyware og hvad har vi..........

så tænkte jeg SFC/scannow, men da det jo er en oem-model jeg har, kan jeg
ikke sætte nogen original windows-cd i drevet, så det duttede heller ikke

så jeg er stadig nummer to i rangfølgen, og dét irriterer mig gevaldigt!

er der snavs i dyret, eller mangler der et flueben vs. et for meget et sted

kan jeg forresten køre SFC på en oem, altså gi besked om at originalfilerne
er et andet sted - i mit tilfælde på en partition på harddisken

ole

Fra : QBIC [ 6400 ]

Dato : 29-07-06 00:09

Kan det være WAKE ON LAN eller noget i den retning som er
slået til i BIOS, det kan få en PC til at starte op af sig selv.

/ Niels

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 30-07-06 14:08

QBIC [ 6400 ] skrev:

> Kan det være WAKE ON LAN eller noget i den retning som er
> slået til i BIOS, det kan få en PC til at starte op af sig selv.

Jeg var nødt til at slå wake-on lan fra både i bios og i enhedshåndtering
inden min stoppede med at starte af sig selv.
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...