MS Windows
briani 27239
MP3 afspiller dilemma
Fra : Hans-Henrik Andersen

Dato : 26-07-06 12:11

Hej

Jeg har en lille pentium 90 på en speciel computer (meget lille) der kører
Windows 98. Den har jeg sat til anlægget, som MP3 afspiller.

I øjeblikket bruger jeg Windows Media Player 9, men det går lige knapt - den
er meget langsom.

Jeg ved at det er en 'meget' lille maskine, men kan nogen anbefale en
lydafspiller som næsten ikke kræver nogen ressourcer, men som også lyder ok?

M.v.h.

Hans-Henrik

Fra : Henning

Dato : 26-07-06 13:32

On Wed, 26 Jul 2006 13:11:02 +0200, "Hans-Henrik Andersen"
<hans-henrik@sanderandersen.dk> wrote:

> [...]
>lydafspiller som næsten ikke kræver nogen ressourcer, men som også lyder ok?
Linux - det er så ikke længere Windows, men det kræver ikke så meget
af hardware.

Fra : Hans

Dato : 26-07-06 20:32

"Hans-Henrik Andersen" <hans-henrik@sanderandersen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg ved at det er en 'meget' lille maskine, men kan nogen anbefale en
> lydafspiller som næsten ikke kræver nogen ressourcer, men som også lyder

Hvis du ikke har gjort det: Slå WMP's visualiseringer fra.

Fra : hs

Dato : 26-07-06 20:53

> [...]
>
> Jeg ved at det er en 'meget' lille maskine, men kan nogen anbefale en
> lydafspiller som næsten ikke kræver nogen ressourcer, men som også lyder

kender du?
http://www.mpesch3.de/

mvh. Helge S

Fra : Per

Dato : 26-07-06 20:54

> [...]
>
> Jeg ved at det er en 'meget' lille maskine, men kan nogen anbefale en
> lydafspiller som næsten ikke kræver nogen ressourcer, men som også lyder

Helt klart Winamp.

brug en af de gamle versioner fx. 2.81 eller 2.95 - bruger selv vers. 2.95
med tilfredshed.

Kan hentes her: http://www.oldversion.com/program.php?n=winamp

/Per